بهترین برنامه های میکس عکس با آهنگ

شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مطالعه 8 دقیقه
اسلایدشو
در این مقاله فهرستی از بهترین اپلیکیشن‌های ساخت فیلم با تصویر و موسیقی را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

این‌ روزها بهره‌وری از گوشی‌های هوشمند به‌قدری افزایش یافته است که بسیاری از کارهایی که در گذشته تنها با استفاده از کامپیوتر انجام می‌شدند، اکنون تنها با داشتن گوشی مدرن و نرم‌افزارهای خاص قابل انجام هستند. میکس عکس با آهنگ نیز از همین دسته است و برنامه‌های بسیاری وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید مجموعه عکس‌هایتان را با آهنگی که در پس‌زمینه پخش می‌شود به بهترین شیوه به تصویر بکشید.

هزاران برنامه‌ی ساخت عکس با آهنگ وجود دارند که انتخاب از میان آن‌ها ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد. ازاین‌رو، در این مطلب می‌خواهیم بهترین برنامه‌های میکس عکس با آهنگ را معرفی کنیم تا با انتخاب یکی از آن‌ها بتوانید ترکیب زیبایی از عکس و آهنگ ایجاد کنید. پیشنهاد می‌کنیم در کنار مطالعه‌ی این مطلب، مقاله‌ی بهترین موزیک پلیرهای اندروید ۲۰۲۳ را از دست ندهید.

اپلیکیشن InVideo

نرم‌افزار InVideo

InVideo یکی از نرم‌افزارهای ساده و کاربرپسند برای ساخت عکس با آهنگ است که قالب‌های قابل تنظیم بسیاری را برای اهداف مختلف مانند اینستاگرام، یوتیوب و فیسبوک در اختیارتان قرار می‌دهد. ویژگی‌های مختلفی از جمله رابط کاربری آسان، امکان افزودن طیف گسترده‌ای از عناصر، مجموعه‌ای از آهنگ‌های متنوع و جلوه‌های ویژه این برنامه را به یکی از بهترین برنامه‌های میکس عکس با آهنگ تبدیل می‌کند.

InVideo یک نرم‌افزار مبتنی‌بر مرورگر است که تمام ویدئوهای ایجادشده را به‌صورت آنلاین ذخیره می‌کند و از هر دستگاهی می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید؛‌ بنابراین نیازی نیست برای ویرایش ویدئو منتظر رسیدن به خانه باشید و در هر موقعیتی می‌توانید کارتان را شروع کنید.

InVideo روش‌های مختلفی را برای ساخت عکس با آهنگ ارائه می‌دهد و از کاربران مبتدی گرفته تا حرفه‌ای همگی می‌توانند بدون دردسر ویدئوهای جذاب بسازند. از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان ساخت گیف یا استاپ موشن، قابلیت حذف واترمارک و امکان افزودن تصاویر بدون محدودیت اشاره کرد.

اپلیکیشن PixGram

فضای اپلیکیشن Pixgram در آیفون

اگر به‌ دنبال برنامه‌ای ساده و بدون دردسر برای ساخت عکس با آهنگ هستید، PixGram گزینه‌ی مناسبی است؛ زیرا برای ساخت عکس با آهنگ و اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی تنها باید سه‌مرحله‌ی ساده را پشت سر بگذارید.

در PixGram می‌توانید تصاویر را از گالری انتخاب کنید و هریک از آهنگ‌های موجود در دستگاه را به‌عنوان موسیقی پس‌زمینه اضافه کنید. این برنامه مجموعه‌ای از فیلترهای متنوع را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای منحصر‌به‌فرد جلوه‌دادن ویدیوی خود بهره ببرید. نرم‌افزار پیکس گرام دارای دو نسخه‌ی رایگان و پریمیوم برای دستگاه‌های اندروید و iOS است که نسخه‌ی رایگان آن شما را به ساخت کلیپ‌های سه دقیقه‌ای محدود می‌کند.

اپلیکیشن PicPlayPost

محیط کاربری اپلیکیشن PicPlayPost

PicPlayPost یکی دیگر از نرم‌افزارهای قابل‌اعتماد برای میکس عکس با آهنگ است که با استفاده از آن می‌توانید عکس‌ها، فیلم‌ها و آهنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید. این برنامه تمام ویژگی‌هایی را که برای ساخت عکس با آهنگ به آن‌ها نیاز دارید به همراه دارد.

علاوه‌براین، دارای قالب‌های پیش‌فرض است و اگر وقت یا حوصله‌ی کافی برای ادیت ویدئو و ساخت عکس با آهنگ را نداشته باشید، تنها کافی است پس از انتخاب عکس‌ها و موسیقی موردنظرتان، یکی از قالب‌های پیش‌فرض را انتخاب کنید و در زمانی کوتاه ویدئو را تحویل بگیرید.

اپلیکیشن PicPlayPost یکی از بهترین برنامه‌های ساخت و ادیت فیلم به شمار می‌رود و بدون هیچگونه ویژگی اضافی یا پیچیدگی خاصی امکان ساخت ویدئوهای حرفه‌ای را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های PicPlayPost می‌توان امکان ساخت گیف و ایجاد میم‌های متنوع را نام برد. همچنین نکته‌ی قابل‌توجه در مورد این برنامه اشتراک‌گذاری فیلم با فرمت Full HD است که بسیاری از برنامه‌های مشابه از آن بی‌بهره‌اند.

اپلیکیشن Movavi Clips

اپلیکیشن Movavi Clips

یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای نمایش اسلاید عکس با موسیقی برنامه‌ی Movavi Clips است که برای هردو سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. برای ساخت ویدئوهای منحصربه‌فرد با این برنامه تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس‌ها، ویدئوها و موسیقی پس‌زمینه را از حافظه‌ی گوشی انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از میکسر صوتی داخلی برنامه برای تنظیم صدای موسیقی بهره ببرید.

Movavi Clips این امکان را می‌دهد که برای شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله فیس‌بوک، یوتیوب و استوری‌های اینستاگرام ویدئوهای اختصاصی ایجاد کنید. این برنامه قابلیت‌های فراوانی که دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ویدئوهای حرفه‌ای ایجاد کنید؛ برای مثال، سرعت فیلم‌ها را کاهش یا افزایش دهید و حرکات آهسته ایجاد کنید، فیلترهای جذاب اضافه کنید یا برای جذاب‌تر بودن فیلم از قابلیت زوم بهره ببرید.

اپلیکیشن Videoshop

فضای برنامه‌ی VideoShop

Videoshop ابزاری رایگان برای ویرایش و ساخت ویدئو به‌صورت حرفه‌ای است که مجموعه‌ی گسترده‌ای از فیلترها را شامل می‌شود. این اپلیکیشن همچنین دارای بسیاری از گزینه‌های پیشرفته از جمله تغییر رنگ است که باعث می‌شوند ویدئوها حرفه‌ای‌تر به‌نظر برسند.

نسخه‌ی اصلی برنامه‌ی Videoshop رایگان است؛ بااین‌حال در مقایسه با نسخه‌ی پریمیوم ویژگی‌های کمتری ارائه می‌دهد. یکی از قابلیت‌های خوب این نرم‌افزار این است که امکان ادغام چند ویدئو با یکدیگر را فراهم می‌کند و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به حرکت آهسته، ایجاد استاپ موشن، جلوه‌های صوتی و مجموعه‌ی بزرگی از موسیقی اشاره کرد.

اپلیکیشن Photo SlideShow Maker

برخی از مراحل ساخت ویدئو در Photo Slideshow Maker

اگر می‌خواهید زمان زیادی را برای ساخت عکس با آهنگ صرف نکنید، نرم افزار میکس عکس با آهنگ Photo SlideShow Maker گزینه‌ی مناسبی است. در این برنامه می‌توانید حداکثر ۱۰۰ تصویر را از گالری گوشی انتخاب کرده و موسیقی دلخواهتان را به آن اضافه کنید.

یکی از قابلیت‌هایی که SlideShow Maker را به یکی از بهترین برنامه های ساخت عکس با آهنگ تبدیل می‌کند، این است که برخلاف بسیاری از برنامه‌های مشابه، پس از ساخت ویدئو می‌توانید تصویر یا تصاویر جدیدی را به آن اضافه کرده یا حذف کنید. این اپلیکیشن به‌طور ویژه برای کاربران اندروید طراحی شده است و همواره با آهنگ‌ها و فیلترهای جدید به‌روزرسانی می‌شود.

اپلیکیشن Photo Slideshow Director

اپلیکیشن Photo Director Slideshow

اگر به‌دنبال برنامه‌ای اختصاصی برای آیفون هستید که با استفاده از آن بتوانید میکس حرفه ای عکس با آهنگ انجام دهید، Photo Slideshow Director می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. با کمک این برنامه می‌توانید از عکس‌ها و فیلم‌ها و موسیقی‌های خود ویدئوهای خیره‌کننده ایجاد کنید و نتیجه‌ی نهایی را با فرمت HD ذخیره کنید.

Photo Slideshow Director شامل مجموعه‌ی بزرگی از جلوه‌های تصادفی از جمله قرار دادن یک عکس روی عکس دیگر است. ساخت موزیک ویدئو با این برنامه بسیار راحت است؛‌ فقط کافی است آهنگ و عکس‌های موردنظرتان را انتخاب کنید تا برنامه به‌طور خودکار آن‌ها با هم ترکیب کند و کلیپ نهایی را به شما تحویل دهد. این برنامه متاسفانه رایگان نیست و هزینه‌ی آن ۳٫۹۹ دلار است‌؛ بااین‌حال این مبلغ را تنها یک‌بار پرداخت می‌کنید و محدودیت زمانی ندارد.

اپلیکیشن Slideshow Creator

محیط کاربری Slideshow Creator

Slideshow Creator یکی دیگر از برنامه‌های ساخت عکس با آهنگ محسوب می‌شود که برای کاربران آیفون طراحی شده است. این نرم افزار میکس عکس با آهنگ از ویرایشگر عکس داخلی بهره می‌برد که می‌توانید از آن برای اضافه‌کردن فیلترهای شگفت‌انگیز، برش تصاویر، چرخش و زوم عکس‌هایتان استفاده کنید.

Slideshow Creator رایگان است؛ بااین‌حال تنها می‌توانید در هر اسلایدشو ۲۰ عکس را قرار دهید و امکان افزودن عکس‌های بیشتر تنها با خرید اشتراک و استفاده از نسخه‌ی پریمیوم فراهم می‌شود. این برنامه قابلیت‌های لازم برای ساخت ویدئویی معمولی را به همراه دارد؛‌ اما اگر می‌خواهید محدودیت‌های موجود را دور بزنید احتمالا به نسخه‌ی پولی آن نیاز خواهید داشت.

اپلیکیشن Scoompa Video

اپلیکیشن Scoompa Video

با Scoompa Video دوستانتان را با فیلم‌های خلاقانه تحت تأثیر قرار دهید. این برنامه مشابه دیگر نرم‌افزارهای ساخت عکس با آهنگ عمل می‌کند و ویژگی‌های لازم را برای ساخت یک ویدئوی جذاب ارائه می‌دهد.

Scoompa Video دارای بیش از ۱۰۰ فیلتر مختلف است و این امکان را می‌دهد که در مدتی کوتاه عکس‌ها و موسیقی موردعلاقه‌تان را با هم ترکیب کنید. همچنین برای نوشتن متن روی ویدئو به ۵۵ فونت مختلف دسترسی دارید و می‌توانید به دلخواه از میان آن‌ها انتخاب کنید. این برنامه کاملا رایگان است و به‌جز نمایش تبلیغات محدودیت خاصی به همراه ندارد.

اپلیکیشن iMovie

محیط نرم‌افزار iMovie

iMovie یکی از بهترین برنامه‌های ساخت عکس با آهنگ برای آیفون است که با استفاده از آن می‌توانید ویدئوها و تریلرهایی به سبک فیلم‌های هالیوود بسازید. این برنامه علاه‌بر ویژگی‌های مختلف برای ویرایش ویدئو، این امکان را می‌دهد که به‌طور مستقیم عکس و فیلم بگیرید یا با استفاده از ۱۴ الگوی خیره‌کننده تریلرهای جذاب ایجاد کنید.

iMovie امکانات مختلفی مانند سبک‌های انیمیشن، پس‌زمینه‌های متنوع و افکت‌های صوتی را ارائه می‌دهد؛ اما قابلیتی که موجب می‌شود این برنامه در فهرست بهترین برنامه‌های ساخت عکس با آهنگ قرار بگیرد، امکان ذخیره‌ی ویدئوی ویرایش‌شده با فرمت ۴k است که اکثر نرم‌افزارهای مشابه از آن بی‌بهره‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات