مایکروسافت اج به‌زودی فهرست صفحات وب ارسال‌شده به دستگاه‌های دیگر را نمایش می‌دهد

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت اج
ظاهراً مایکروسافت درحال اضافه کردن بخش جدیدی به سوابق صفحات بازدیدشده اج است که فهرستی از صفحات ارسالی به سایر دستگاه‌ها را نشان خواهد داد.
تبلیغات

مایکروسافت اج، رکوردی از صفحات وب بازدیدشده را در صفحه‌ی تاریخچه‌ی مرور شما نگه می‌دارد اما در آینده‌ی نزدیک این صفحه شامل موارد دیگری نیز خواهد شد. مایکروسافت قصد دارد بخش جدیدی به صفحه‌ی سوابق وب‌سایت‌های بازدیدشده در اج اضافه کند که صفحات وب ارسال‌شده به دستگاه‌های دیگر را نیز نمایش خواهد داد.

فهرست صفحات وب ارسال شده از اج به دستگاه های دیگر

خبر نگه‌داری فهرست صفحات وب ارسال‌شده به دستگاه‌های دیگر در اج، اولین‌بار از طرف یکی از کاربران ردیت به نام Leopeva64-2 اعلام شد. این افشاگر اعتقاد دارد مایکروسافت باید بخش دیگری را به سوابق مرور اضافه کند که صفحات وبی را که اج از دستگاه‌های دیگر دریافت کرده است، نیز نشان دهد. درحال‌حاضر به‌نظر می‌رسد تمرکز اصلی غول فناوری اهل ردموند، اضافه کردن قابلیتی برای ثبت همه‌ی صفحات وب ارسال‌شده از اج به سایر دستگاه‌ها در بازه‌ی زمانی خاص است.

هنوز مشخص نیست آیا کاربران قادر خواهند بود فهرست صفحات وب ارسال‌شده ازطریق مرورگر اج به سایر دستگاه‌ها را باز کنند یا خیر.

قابلیت باز کردن صفحه وب در نوار کناری اج

به گزارش MSPowerUser، ویژگی دیگری که احتمالاً به‌زودی به اج اضافه خواهد شد، امکان باز کردن پیوندها در نوار کناری این مرورگر است. Leopeva64-2 می‌گوید گزینه‌ی جدیدی در منوی زمینه‌ی مرورگر مایکروسافت مشاهده کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد صفحات وب را در نوار کناری آن باز کنند. در این شرایط با راست‌کلیک روی پیوندها، منوی زمینه‌ی مروگر نمایش داده خواهد شد که گزینه‌ای برای باز کردن آن در نوار کناری ارائه می‌دهد. گفتنی است نوار کناری اج فقط نسخه‌ی موبایلی وب‌سایت‌ها را باز می‌کند.

قابلیت تقسیم صفحه مایکروسافت اج

مایکروسافت اخیراً آزمایش ویژگی Split Screen را در اج آغاز کرده است؛‌ قابلیتی که به کاربران اجازه می‌دهد دو صفحه‌ی وب را به‌طور همزمان در یک پنجره باز کنند. با توجه به اسکرین‌شات‌های فاش‌شده، گزینه‌ای در منوی زمینه‌ی این مرورگر وجود دارد که امکان استفاده‌ی آسان از ویژگی تقسیم صفحه‌ی جدید را دراختیار کاربران قرار خواهد داد. این ویژگی برخلاف قابلیت باز کردن پیوندها در نوار کناری اج، هر دو صفحه‌ی وب موردنظر را در نمای دسکتاپ بارگذاری می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات