ایلان‌ ماسک احتمالاً به‌زودی قابلیت چت تصویری را به توییتر می‌آورد

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایلان ماسک - توییتر
چت ویدئویی توییتر اکنون در مرحله‌ی توسعه قرار دارد و توییتر شاید آن را به‌عنوان قابلیتی اختیاری راه‌اندازی کند.
تبلیغات

به‌گزارش mspoweruser، ایلان‌ ماسک به‌تازگی فهرستی از ویژگی‌های جدیدی منتشر کرده است که به توییتر می‌آیند‌؛ اما قابلیت‌هایی نیز بیش از گفته‌های رئیس جدید توییتر وجود دارد. به‌گفته‌ی الساندرو پالوزی، فعال حوزه‌ی مهندسی معکوس‌، شبکه‌ی اجتماعی توییتر در‌ حال‌ کار روی قابلیت برقراری چت‌های ویدئویی است.

قابلیت چت تصویری در توییتر

گزینه‌ی چت ویدئویی در صفحه‌ی چت ظاهر خواهد شد و شما یک کلیک تا اتصال به فرد مدنظرتان از‌طریق چت ویدئویی فاصله خواهید داشت. بااین‌حال، یافته‌های پالوزی تمام اطلاعات را درباره‌ی نحوه‌ی کار این ویژگی در توییتر به ما نمی‌گوید. براساس یافته‌های پالوزی، توییتر به کاربران امکان می‌دهد تا تماس ویدئویی را بی‌صدا کنند و بین تماس‌های صوتی و تصویری درست مانند واتساپ و دیگر پلتفرم‌های پیام‌رسان چت جابه‌جا شوند.

توییتر شاید این قابلیت را به‌عنوان قابلیتی اختیاری راه‌اندازی کند؛ یعنی کاربران این امکان را خواهند داشت که به دیگران اجازه دهند برای مکالمه‌ی ویدئویی درخواست دهند یا خیر. به‌طور‌خلاصه، کاربران توییتر می‌توانند این ویژگی را در زمان دلخواه خود خاموش کنند، دقیقاً همان‌طور‌که می‌توانید دکمه‌ی دایرکت مسیج را از پروفایل خود خاموش کنید.

دکمه‌ی چت ویدئویی در توییتر اکنون در مرحله‌ی توسعه قرار دارد و این یعنی نمی‌توانید آن را در صندوق ورودی خود ببینید. پالوزی اعلام نکرده است که این قابلیت چه‌ زمانی برای استفاد‌ه‌ی عموم دردسترس قرار می‌گیرد. در همین حال، توییتر به‌زودی امکان نوشتن توییت‌های طولانی و قابلیت سوایپ به‌سمت راست برای جابه‌جایی بین توییت‌های پیشنهادی و دنبال‌شده و دکمه جدید بوکمارک را دریافت خواهد کرد.

در دیگر اخبار مرتبط با توییتر، این شبکه‌ی اجتماعی به‌تازگی دکمه‌ی View Contact را به‌سمت راست منتقل کرده است. بااین‌حال، تأثیر زیادی بر نحوه‌ی عملکرد این پلتفرم نمی‌گذارد؛ اما یکی از ویژگی آینده‌ی آن خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات