امکان ساخت آواتار سه‌بعدی به واتساپ اضافه شد

پنج‌شنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اکنون می‌توانید برای حساب کاربری واتساپ خود آواتار سه‌بعدی بسازید و آن را مطابق سلیقه‌ی خود سفارشی‌سازی کنید.
تبلیغات

قرار است آواتارها تجلی همیشه حاضر و پایدار کاربران آنلاین باشند. آیا وقتی به تصویری برخورد می‌کنید که قادر به بیان شخصیت شما است، احساس خاصی به‌شما دست می‌دهد؟ اکنون واتساپ با جدیدترین به‌روزرسانی خود، امکان ساخت آواتار را دراختیار کاربران قرار داده است.

هنگام ایجاد تصویر آواتار در واتساپ، این برنامه ازمیان مجموعه‌ای از میلیاردها ترکیب، نمونه‌ای را به‌شما نمایش خواهد داد و این یعنی شما می‌توانید نسخه‌ی مورد علاقه‌ی خود را بازسازی کنید. اگر از دیدن آن‌چه می‌توانید ایجاد کنید هیجان‌زده هستید، در این‌جا نحوه‌ی انجام کار آورده شده است:

  • به‌روزرسانی‌های واتساپ را بررسی کنید و آن‌ها را نصب کنید
  • وارد برنامه‌ی واتساپ شوید
  • وارد تنظیمات برنامه شوید
  • روی گزینه‌ی Create Your Avatar ضربه بزنید
  • با خلاقیت خود، آواتار سفارشی موردنظرتان را بسازید
قابلیت آواتار سه بعدی واتساپ

اکنون شما موفق شده‌اید آواتار واتساپی خود را بسازید؛ اما کارکرد آن چیست؟ به‌طور طبیعی می‌توانید از آن به‌عنوان تصویر نمایه‌ی خود استفاده کنید. علاوه‌براین ۳۶ استیکر مختلف دردسترس شما قرار خواهد گرفت که همگی براساس آواتار شخصی شما ایجاد شده‌اند.

ساخت آواتار در واتساپ، سرگرم‌کننده به‌نظر می‌رسد و روشی مناسب برای تغییر عکس‌های سلفی معمولی است. علاوه‌براین استفاده از این ویژگی می‌تواند تا حدودی به بهبود حریم‌خصوصی کاربران کمک کند.

واتساپ اعلام کرده است آواتارها آمده‌اند که بمانند. در پست وبلاگی این شرکت اشاره شده است که ویژگی آواتارها به‌مرور زمان به‌روزرسانی خواهد شد تا کیفیت بصری آن با بهبود بافت‌ها و سایه‌ها، افزایش یابد.

قابلیت آواتار سه بعدی واتساپ

به‌نوشته‌ی فون‌آرنا، در بخش سؤالات متداول قابلیت آواتارهای واتساپ، ویژگی‌های دیگری که این پیام‌رسان درحال‌حاضر روی آن‌ها کار می‌کند نیز ارائه شده است. به‌عنوان مثال واتساپ می‌گوید کاربران در آینده می‌توانند با یکدیگر همکاری داشته باشند و استیکرهای منحصربه‌فردی را با آواتارهای متعدد بسازند.

پیش‌از این وب‌سایت WABetainfo موفق شده بود با کدگشایی نسخه‌ای از واتساپ، سرنخ‌هایی درمورد استفاده از آواتار به‌عنوان نوعی فیلتر زنده به‌دست آورد که کاربران می‌توانند از آن در طول تماس‌های زنده‌ی ویدیویی بهره ببرند.

درحال‌حاضر قابلیت فیلترهای ویدیویی پیشرفته‌ که مدل‌های سه‌بعدی را روی تصویر واقعی افراد اعمال می‌کنند در پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام که متعلق به متا است، وجود دارد و بنابراین تصور آینده‌ای که در آن می‌توانید با مدل سه‌بعدی آواتار خود در یک جلسه‌ی آنلاین حضور داشته باشید، چندان دور از ذهن نیست.

به‌طورکلی، ایده و فناوری آواتارهای سه‌بعدی، کاملاً جدید نیست. اپل و سامسونگ از مدتی قبل قابلیت آواتارهای سه‌بعدی مخصوص خود را ارائه داده‌اند و به‌عنوان مثال Memojis حتی می‌تواند چهره‌ی واقعی شما را هنگام برقراری تماس‌های تصویری، پنهان کند. به‌هرحال، واتساپ به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های ارتباطی در سرتاسر جهان مطمئناً می‌تواند در گسترش بیشتر این مفهوم تأثیر زیادی داشته باشد.

قابلیت ساخت آواتار سه‌بعدی واتساپ به‌طور سرتاسری برای همه‌ی کاربران جهان فعال شده است. اگر هنوز این گزینه در تنظیمات برنامه‌‌ی شما نمایش داده نمی‌شود، مطمئن شوید که آن را به‌جدیدترین نسخه‌ی موجود به‌روزرسانی کرده‌اید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات