امکان اتصال دو گوشی به یک حساب واتساپ احتمالاً به‌زودی فراهم خواهد شد

شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ممکن است به‌زودی قابلیت اتصال دو گوشی هوشمند به یک حساب کاربری واتساپ به این پیام‌رسان اضافه شود.
تبلیغات

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات واتساپ این است که نمی‌توان از یک حساب کاربری روی دو یا چند گوشی استفاده کرد. اگرچه می‌توانید نمایه‌ی خود را حداکثر با سه‌ دستگاه دیگر پیوند دهید، اما هیچ‌یک از دو دستگاه دیگر نمی‌تواند گوشی هوشمند باشد. به‌هرحال این مورد احتمالاً به‌زودی تغییر خواهد کرد.

به گزارش فون‌آرنا، واتساپ درحال‌کار روی امکان جدیدی است که به کاربر اجازه می‌دهد گوشی هوشمند دیگری را به حساب واتساپ خود پیوند دهد. علاوه‌براین همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، سابقه‌ی گفت‌وگوهای شما به‌طور مستقیم در گوشی جدید دردسترس خواهد بود.

اتصال دو گوشی به یک حساب واتساپ

پیام پاپ‌اپ واتساپ همچنین اشاره می‌کند که شاید انتقال چت‌ها کمی طول بکشد، اما این روند احتمالاً فقط چند دقیقه زمان خواهد برد.

متأسفانه ازآنجاکه این اطلاعات در کد جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی واتساپ مشاهده شده است، هیچ جزئیات دیگری درمورد تاریخ انتشار این ویژگی در نسخه‌ی عمومی این پیام‌رسان دردسترس نیست. البته این‌ که واتساپ تصمیم گرفته چنین قابلیتی را روی پلتفرم خود پیاده‌سازی کند، جای امیدواری دارد. در مقام مقایسه، تلگرام از مدت‌ها قبل امکان استفاده از یک حساب روی چند گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد و بنابراین با توجه به این‌ که واتساپ میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد، عدم ارائه‌ی این قابلیت کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات