دسترسی به تلگرام پریمیوم برای شماره‌های ایران امکان‌پذیر نیست

سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
بررسی‌های زومیت نشان می‌دهد امکان استفاده از سرویس اشتراکی تلگرام پریمیوم برای شماره‌های ایران امکان‌پذیر نیست.
تبلیغات

تلگرام که اکنون از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه میزبانی می‌کند به‌تازگی سرویس اشتراکی خود را با نام تلگرام پریمیوم معرفی کرد. این سرویس که قرار است محدودیت‌ها را کاهش دهد و قابلیت‌های اضافه‌ای دراختیار کاربران قرار دهد، درحال‌حاضر برای کاربران ایرانی‌ای که از شماره‌های ایران استفاده می‌کنند دردسترس نیست. طبق بررسی ما در زومیت، امکان دسترسی به تلگرام پریمیوم حتی با تغییر IP امکان‌پذیر نیست و در واقع تلگرام کاربران را براساس شماره‌ای که با آن ثبت‌نام کرده‌اند محدود می‌کند. درحال‌حاضر تلگرام توضیحی در مورد این محدودیت برای کاربران ایرانی نداده‌ است و مشخص نیست دسترسی به تلگرام پریمیوم در آینده برای کاربران ایرانی فراهم می‌شود یا نه.

کاهش محدودیت ها در اشتراک تلگرام پریمیوم / Telegram Premium

تلگرام پریمیوم قابلیت‌های اضافه‌ای نظیر آپلود فایل چهار گیگابایتی، استیکر اختصاصی و استفاده از تصویر متحرک در پروفایل را ارائه می‌دهد و با قیمت ماهانه ۵ تا ۶ دلار دردسترس قرار می‌گیرد.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، می‌گوید این پیام‌رسان بیشتر از شرکت‌های تبلیغاتی به کاربرانش اتکا می‌کند و معرفی سرویس پریمیوم درنتیجه‌ی درخواست کاربران برای کاهش محدودیت‌ها انجام شده است. اکنون تلگرام با سرویس اشتراکی می‌تواند ازطریق بخشی از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه‌اش درآمد خوبی به جیب بزند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات