تعداد توسعه‌دهندگان اپل به ۳۴ میلیون نفر رسید

دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
اپل در رویداد WWDC 2022 اعلام کرد که تعداد توسعه‌دهندگان اکوسیستم این شرکت به ۳۴ میلیون نفر رسیده است.
تبلیغات

رویداد توسعه‌دهندگان WWDC 2022 اپل در حال برگزاری است و غول فناوری از همان ابتدای شروع رویداد، آمارهایی از دستاوردهای خود ارائه داده است. تیم کوک، مدیرعامل اپل، در ابتدای صحبت‌های خود به تعداد توسعه‌دهندگان اکوسیستم خود اشاره کرد.

به‌گفته‌ی کوپرتینویی‌ها، جامعه‌ی توسعه‌دهندگان اپل شامل سیستم‌عامل iOS، مک و دیگر سیستم‌عامل‌های این شرکت حالا به رقم چشمگیر ۳۴ میلیون نفر رسیده است. اپل دستیابی به چنین دستاوردی را اتفاقی بزرگ برای جامعه‌ی توسعه‌دهندگان و آینده‌ی اکوسیستم اپل می‌داند. تیم کوک افزود:

طبق انتظار اپل، توسعه‌دهندگان بسیاری با رویداد WWDC در تعامل خواهند بود و خوشحالیم که اعلام کنیم درحال‌حاضر، تعداد جامعه‌ی توسعه‌دهندگان اپل به ۳۴ میلیون نفر رسیده است. رویداد WWDC برای تمام توسعه‌دهندگان رایگان خواهد بود.

با‌توجه‌‌به سهم بازار کم اپل از بازار دنیای کامپیوترهای رومیزی، کوپرتینویی‌ها کاربران فراوانی را از دنیای موبایل و تبلت با خود به‌همراه دارند و با تکیه به چنین سهم بازاری قصد دارند سیل عظیم توسعه‌دهندگان را به دنیای دسکتاپ نیز وارد کنند. وجود ۳۴ میلیون توسعه‌دهنده قطعاً اتفاقی بزرگ برای کوپرتینویی‌ها و زنگ‌خطری برای ردموندی‌ها و اهالی مانتن‌ویو خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات