به‌زودی مدل‌های قدیمی‌تر گلکسی به ویژگی‌های دوربین گلکسی S22 مجهز خواهند شد

چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌زودی، سامسونگ انتشار ویژگی‌های دوربین گلکسی اس ۲۲ به مدل‌های قدیمی‌تر را آغاز می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ پرچم‌دار سری گلکسی S22 خود را با نسخه‌ی جدید One UI مبتنی‌بر اندروید ۱۲ عرضه کرد. این رابط کاربری شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های دوربین جدید برای دستگاه‌ها بود که از آن‌ها می‌توان به حالت پرتره پیشرفته با توانایی تشخیص حیوانات خانگی، فیلم‌برداری پرتره و پشتیبانی از پرتره در حالت شب اشاره کرد.

در ماه مارس، سامسونگ فهرستی از دستگاه‌های قدیمی‌تر گلکسی منتشر کرد که برخی از ویژگی‌های جدید دوربین Galaxy S22 را با به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کنند؛ اما جدول زمانی مشخصی برای انتشار به‌اشتراک نگذاشت.

خوشبختانه، اکنون انتظارها به‌پایان رسیده است؛ زیرا سامسونگ انتشار ویژگی‌های دوربین جدید را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر آغاز کرده است که از سری گلکسی اس ۲۱ شروع می‌شوند. براساس پستی که اخیراً در انجمن سامسونگ منتشر شده، این شرکت انتشار ویژگی‌های دوربین جدید خود را برای سری گلکسی اس ۲۱ در بازار خانگی کره‌جنوبی شروع کرده است. این به‌روزرسانی ویژگی‌های زیر را برای پرچم‌داران قدیمی سامسونگ به‌ارمغان می‌آورد:

  • پرتره‌ی شب بهبودیافته
  • قاب‌بندی خودکار بهبودیافته
  • پشتیبانی افزونه‌ی تماس ویدئویی و افکت‌های قاب‌بندی خودکار
  • بهبود کیفیت برای دوربین‌های شخص ثالث و شبکه‌های اجتماعی

این ویژگی‌ها به‌همراه پشتیبانی از Expert RAW و لنز تله‌فوتو در حالت پرو، در روزهای آینده برای گلکسی زد فولد ۳ نیز عرضه خواهند شد. بااین‌حال، گلکسی زد فلیپ ۳ فقط ویژگی‌هایی ازقبیل قاب‌بندی خودکار و بهبود دوربین شخص ثالث و شبکه‌های اجتماعی و پشتیبانی از فرمت تماس ویدئویی را دریافت می‌کند.

ویژگی پرتره در شب برای چند دستگاه گلکسی دیگر ازجمله سری گلکسی اس ۲۰، سری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فولد ۲ نیز اجرایی خواهد بود؛ درحالی‌که ویژگی بهبودیافته قاب‌بندی خودکار به گلکسی اس ۲۱ اف‌ای، گلکسی زد فلیپ 5G/LTE و زد فولد ۲ محدود می‌شود.

علاوه‌براین، پست منتشرشده به این مسئله اشاره می‌کند که نصب به‌روزرسانی جدید به گلکسی اس ۲۱ اف‌ای، سری گلکسی اس ۲۰، سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G/LTE قابلیت پشتیبانی از افزونه‌ی تماس ویدیویی را اضافه خواهد کرد.

همچنین، سری گلکسی اس ۱۰، سری گلکسی نوت ۱۰، گلکسی زد فولد و گلکسی نوت ۱۰ لایت در نیمه‌ی اول ۲۰۲۲ از افزونه‌ی مذکور پشتیبانی خواهند کرد. درنهایت، در این پست گفته شده است که افکت قاب‌بندی خودکار به کاربران گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G/LTE نیز می‌رسد.

همان‌طورکه قبلاً گفتیم، آپدیت دوربین جدید در‌حال‌حاضر برای سری گلکسی اس ۲۱ در کره‌جنوبی (شماره ساخت G99xNKSU3CVE1) و چندین کشور اروپایی (شماره ساخت G99xBXXU5CVDD) منتشر شده است. طبق مطالب ذکرشده در وب‌سایت سامسونگ، نسخه‌ی جهانی (شماره ساخت G99xBXXU5CVDD) شامل موارد زیر می‌شود:

  • بهبودیافتن پایداری کلی دستگاه
  • بهبودیافتن امنیت دستگاه
  • دوربینبهترشدن ویژگی پرتره‌‌ی شببهترشدن کیفیت تصاویر گرفته‌شده با اپ‌های شبکه‌ی اجتماعی یا دوربین دانلودشده از فروشگاه اپلیکیشنپشتیبانی از ویژگی «قاب‌بندی خودکار» در حالت ویدئو و برخی از اپ‌های تماس ویدئویی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات