نسخه جدید Task Manager با رنگ ویندوز 11 سازگار خواهد شد

پنج‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی مایکروسافت، نسخه‌ی جدید Task Manager در بیلد اینسایدر بعدی ویندوز 11 قرار است با رنگ انتخاب‌شده برای تم سیستم‌عامل سازگار شود.
تبلیغات

یکی از مهندسین مایکروسافت با انتشار ویدئویی توضیح داده است که بیلد اینسایدر جدید ویندوز ۱۱ (Windows 11) قرار است تغییراتی در Task Manager اعمال کند. Task Manager در نسخه‌ی جدید با رنگ تأکیدی (یا همان Accent Color) ویندوز سازگار می‌شود.

تغییر جدید در حالی اعمال می‌شود که مایکروسافت اخیراً Task Manager را به‌روزرسانی کرده تا طراحی این اپلیکیشن با طراحی رابط کاربری ویندوز 11 سازگارتر باشد.

براساس گزارش Windows Central نسخه‌ی فعلی Task Manager همچنان متکی‌بر همان ترکیب رنگ‌ نسخه‌ی قدیمی است و وقتی حالت تاریک ویندوز 11 را فعال می‌کنید، جلوه‌ی جالبی ندارد. در آینده‌، رنگ‌های به‌کاررفته در Task Manager با رنگی که برای تم ویندوز انتخاب کرده‌اید سازگار خواهند شد. این تغییر شاید در نگاه اول چندان بزرگ نباشد، اما می‌تواند ظاهر Task Manager را دل‌نشین‌تر کند.

مایکروسافت در ویدئوی جدیدش نگاهی به طراحی جدید Task Manager انداخته و به شماری از قابلیت‌های بهبودیافته‌ای که به‌زودی به این اپلیکیشن اضافه می‌شوند اشاره کرده است. یکی از قابلیت‌های جدید، دسترسی اپلیکیشن‌ها را به منابع سیستم محدود می‌کند.

انتظار می‌رود مایکروسافت نسخه‌ی بزرگ بعدی ویندوز 11 را پاییز امسال دردسترس قرار دهد. نسخه‌ی جدید که با نام 22H2 شناخته می‌شود فعلاً در حال سپری کردن مراحل آزمایشی است و احتمالاً ویندوز 11 را در حالت تبلت با بهبودهای محسوسی روبه‌رو می‌کند. نسخه‌ی 22H2 ویندوز 11 همچنین بهبودهایی به منوی استارت خواهد آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات