صفحه اصلی اینستاگرام میزبان دو حالت Following و Favorites شد

پنج‌شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام میزبان دو حالت جدید Following و Favorites شده است تا کاربران کنترل بیشتری روی محتواهایی داشته باشند که در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن می‌بینند.
تبلیغات

اینستاگرام (Instagram) روز گذشته دو حالت جدید معرفی کرد که تغییراتی روی فید اصلی اپلیکیشن این شبکه‌ی اجتماعی اعمال می‌کنند و با نام Following و Favorites شناخته می‌شوند. اینستاگرام می‌گوید دو حالت جدید صفحه‌ی اصلی به کاربران امکان می‌دهند به هنگام استفاده از اپلیکیشن کنترل بیشتری روی محتوایی که می‌بینند، داشته باشند.

ورج در توضیح می‌نویسد به لطف این دو حالت می‌توان جلوی نمایش پست‌های پیشنهادی و مرتب‌سازی الگوریتمیک (براساس افراد و محتواهایی که اینستاگرام فکر می‌کند به آن‌ها علاقه دارید) را گرفت.

اینستاگرام می‌گوید در حالت Following می‌توانید پست‌های افرادی را که دنبال می‌کنید، به ترتیب زمان انتشار آن‌ها ببینید. همچنین اینستاگرام می‌گوید در حالت Favorites می‌توانید حداکثر ۵۰ حساب کاربری را ستاره‌دار کنید تا پست‌های آن‌ها در فید اصلی اپلیکیشن در جایگاه بالاتری به نمایش دربیاید.

در صورت تمایل می‌توانید پست‌های مربوط به حساب‌های ستاره‌دار را در صفحه‌ی مجزای Favorites نیز ببینید. این صفحه در آغاز با جدیدترین پست‌های منتشرشده به استقبال شما می‌آید.

حالت جدید Following و Favorites فید اینستاگرام

به گفته‌ی اینستاگرام فهرست حساب‌های بخش Favorites کاملاً خصوصی است و کاربران دیگر نمی‌توانند آن را مشاهده کنند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، می‌گوید این شبکه‌ی اجتماعی در طول زمان پست‌های پیشنهادی بیشتری را براساس علایق شما در صفحه‌ی فید به نمایش می‌گذارد.

دو حالت جدید اینستاگرام مدت‌ها در دست توسعه بودند و آدام موسری سال گذشته چند بار به آن‌ها اشاره کرده بود. همچنین برخی از کاربران به‌صورت آزمایشی دو حالت Following و Favorites را دریافت کرده بودند.

برای دسترسی به یکی از این دو حالت باید در صفحه‌ی اصلی اینستاگرام روی لوگوی اپلیکیشن که در بخش بالا سمت چپ قرار گرفته است ضربه بزنید و سپس یکی از حالت‌ها را انتخاب کنید.

براساس آنچه تک‌کرانچ می‌نویسد، حالت‌های Following و Favorites برای تمامی کاربران اینستاگرام در دو پلتفرم اندروید و iOS ارائه می‌شود، اما فعلا خبری از انتشار آن برای نسخه‌ی وب اینستاگرام نیست. همچنین نکته‌ی مهم این است که ظاهراً نمی‌توان هیچ‌یک از دو حالت جدید را به‌‌عنوان حالت پیش‌فرض انتخاب کرد.

اینستاگرام می‌گوید دلیل اصلی این است که تحقیقاتش نشان می‌دهد فید فعلی بیشتر به مذاق کاربران خوش می‌آید. بنابراین زمانی که اینستاگرام را باز کنید، به‌صورت پیش‌فرض با فید معمولی از شما استقبال خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات