گوگل حالت تاریک تیره‌تر خود را به‌آرامی منتشر می‌کند

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل به آرامی در حال انتشار حالت تاریک جدیدی است که درمقایسه‌با نسخه‌ی قبلی رنگ تیره‌تری دارد.
تبلیغات

سال گذشته گوگل حالت تاریک را برای بخش جست‌وجوی خود ارائه داد تا چشم کاربران هنگام شب کمتر اذیت شود؛ اما به‌نظر می‌رسد رنگ خاکستری برای بعضی افراد به‌اندازه‌ی کافی تیره نبوده است. براساس گزارش mspoweruser، خوشبختانه گوگل به فکر عاشقان حالت تاریک است و به‌زودی این بخش را بهتر می‌کند تا همه افراد از استفاده از لذت ببرند.

اهالی مانتین‌ویو در حال ارائه حالت تاریک‌تر جدیدی است که رنگ خاکستری را با رنگ سیاه خالص #000000 جایگزین می‌کند. گوگل با انتشار توییتی حالت تاریک جدیدش را معرفی کرد و گفت به‌زودی این ویژگی دردسترس همه‌ی دستگاه‌هایی قرار می‌گیرد که با آن‌ها جست‌وجو می‌کنیم.

حالت تاریک تیره تر گوگل

متأسفانه فرایند انتشار حالت تاریک تیره‌تر گوگل کمی گیج‌کننده است. طبق معمول، این قابلیت به‌صورت تصادفی دردسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ اما مسئله این است که بعضی افراد ادعا می‌کنند مدتی پس از فعال‌سازی تم تاریک جدید، این گزینه از دسترس آن‌ها خارج شده است. درنتیجه، حتی اگر این ویژگی جدید دردسترس شما قرار بگیرد، هیچ ضمانتی وجود ندارد که به‌صورت خودکار احذف نشود.

Welcome to the dark side.Introducing Dark theme, available on desktop, mobile and everywhere you search. pic.twitter.com/qqM7darEif— Google (@Google) February 10, 2022

اگرچه ممکن است حالت تاریک تیره‌تر مایل به سیاه گوگل به مذاق همه خوش نیاید، این گزینه قطعاً برای دستگاه‌هایی با نمایشگرهای OLED و AMOLED مفید خواهد بود.

اگر خوش‌‌اقبال باشید و حالت تاریک جدید برای دستگاه شما دردسترس باشد، می‌توانید آن را از این مسیر فعال کنید:

  • نماد چرخ‌دنده را در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه‌نمایش خود را انتخاب کنید تا تنظیمات سریع باز شود.
  • در قسمت Appearance گزینه Dark Theme را انتخاب کنید.

به‌همین سادگی، می‌توانید این کار را انجام دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات