اسپاتیفای در حال خرید دو پلتفرم مهم Chartable و Podsights است

پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای دو شرکت Chartable و Podsights را برای دستیابی به فناوری‌های بیشتر در حوزه پادکست خریداری می‌کند.
تبلیغات

اسپاتیفای در حال خرید سرویس‌های پادکست‌ بیشتری است. این شرکت امروز اعلام کرد Chartable و Podsights، دو شرکت برجسته‌ی بازاریابی پادکست و تبلیغات را خریداری می‌کند. این اولین خرید بزرگی محسوب می‌شود که شرکت مذکور در سال جاری انجام داده است. هنوز اطلاعاتی درباره هزینه‌ای که اسپاتیفای برای خرید دو شرکت یادشده پرداخت کرده، فاش نشده است.

ورج می‌نویسد Podsights و Chartable به پادکستر‌ها و نتورک‌ها اجازه می‌دهند برچسب‌هایی در برنامه‌های خود بگنجانند که برای ردیابی افرادی که به تبلیغات گوش داده‌اند استفاده می‌شود. با کمک آن می‌توان فهمید آیا فردی تبلیغ خاصی را گوش کرده و با شنیدن آن اقدامی انجام داده است؟ اسپاتیفای می‌گوید قصد دارد از فناوری Podsights در خارج از حوزه پادکست نیز استفاده کند و آن را به بخش‌های مختلفی از جمله تبلیغات صوتی در موسیقی، تبلیغات ویدئویی و تبلیغات نمایشی گسترش دهد. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد خرید Chartable بیشتر خود پادکسترها را هدف قرار داده است؛ به‌ویژه به دلیل وجود فناوری‌هایی مانند SmartLinks که می‌تواند به آن‌ها کمک بسیاری کند.

اسپاتیفای می‌نویسد:

این ابزارها باعث می‌شوند ناشران با سهولت بیشتری اینسایت را به اکشن تبدیل کرده و شنوندگان خود را گسترش دهند تا در نهایت کسب‌وکارشان رشد کند.

معامله اخیر برای این شرکت بسیار مهم تلقی می‌شود زیرا اسپاتیفای در تلاش است پلتفرم تبلیغاتی خود را به بهترین و قدرتمندترین گزینه موجود در زمینه صوتی تبدیل کند. در‌ نتیجه، اگر شرکت مذکور بخواهد افراد بیشتری برای تبلیغ به سرویس

آن مراجعه کنند، به فناوری نیاز دارد تا بهتر بفهمد چه کسی به تبلیغات آن گوش می‌دهد و مخاطبان پس از شنیدن آن‌ها چه می‌کنند. در عین حال، تجزیه و تحلیل‌های بازاریابی برای تولیدکنندگان محتوایی که می‌خواهند مطمئن شوند بودجه‌ی خود را به خوبی خرج می‌کنند بسیار مهم است. این معامله هم به سازندگان و هم به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند و اسپاتیفای به هر دو گروه نیاز دارد.

اسپاتیفای در سال‌های اخیر در حال خرید سرویس‌های مختلف پادکست بوده است. سال گذشته، این شرکت Whooshkaa ،Podz ،Findaway و Locker Room را برای ارائه و تبلیغ محتوای صوتی گفتاری بیشتر خریداری کرد؛ این اتفاق پس از خرید پلتفرم اصلی تبلیغات پادکست Megaphone در اواخر سال۲۰۲۰ رخ داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات