D1-lg

اسپاتیفای در حال خرید دو پلتفرم مهم Chartable و Podsights است

پنج‌شنبه 28 بهمن 1400 - 10:30
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای دو شرکت Chartable و Podsights را برای دستیابی به فناوری‌های بیشتر در حوزه پادکست خریداری می‌کند.
تبلیغات
D4-mcid4

اسپاتیفای در حال خرید سرویس‌های پادکست‌ بیشتری است. این شرکت امروز اعلام کرد Chartable و Podsights، دو شرکت برجسته‌ی بازاریابی پادکست و تبلیغات را خریداری می‌کند. این اولین خرید بزرگی محسوب می‌شود که شرکت مذکور در سال جاری انجام داده است. هنوز اطلاعاتی درباره هزینه‌ای که اسپاتیفای برای خرید دو شرکت یادشده پرداخت کرده، فاش نشده است.

ورج می‌نویسد Podsights و Chartable به پادکستر‌ها و نتورک‌ها اجازه می‌دهند برچسب‌هایی در برنامه‌های خود بگنجانند که برای ردیابی افرادی که به تبلیغات گوش داده‌اند استفاده می‌شود. با کمک آن می‌توان فهمید آیا فردی تبلیغ خاصی را گوش کرده و با شنیدن آن اقدامی انجام داده است؟ اسپاتیفای می‌گوید قصد دارد از فناوری Podsights در خارج از حوزه پادکست نیز استفاده کند و آن را به بخش‌های مختلفی از جمله تبلیغات صوتی در موسیقی، تبلیغات ویدئویی و تبلیغات نمایشی گسترش دهد. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد خرید Chartable بیشتر خود پادکسترها را هدف قرار داده است؛ به‌ویژه به دلیل وجود فناوری‌هایی مانند SmartLinks که می‌تواند به آن‌ها کمک بسیاری کند.

اسپاتیفای می‌نویسد:

این ابزارها باعث می‌شوند ناشران با سهولت بیشتری اینسایت را به اکشن تبدیل کرده و شنوندگان خود را گسترش دهند تا در نهایت کسب‌وکارشان رشد کند.

معامله اخیر برای این شرکت بسیار مهم تلقی می‌شود زیرا اسپاتیفای در تلاش است پلتفرم تبلیغاتی خود را به بهترین و قدرتمندترین گزینه موجود در زمینه صوتی تبدیل کند. در‌ نتیجه، اگر شرکت مذکور بخواهد افراد بیشتری برای تبلیغ به سرویس

آن مراجعه کنند، به فناوری نیاز دارد تا بهتر بفهمد چه کسی به تبلیغات آن گوش می‌دهد و مخاطبان پس از شنیدن آن‌ها چه می‌کنند. در عین حال، تجزیه و تحلیل‌های بازاریابی برای تولیدکنندگان محتوایی که می‌خواهند مطمئن شوند بودجه‌ی خود را به خوبی خرج می‌کنند بسیار مهم است. این معامله هم به سازندگان و هم به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند و اسپاتیفای به هر دو گروه نیاز دارد.

اسپاتیفای در سال‌های اخیر در حال خرید سرویس‌های مختلف پادکست بوده است. سال گذشته، این شرکت Whooshkaa ،Podz ،Findaway و Locker Room را برای ارائه و تبلیغ محتوای صوتی گفتاری بیشتر خریداری کرد؛ این اتفاق پس از خرید پلتفرم اصلی تبلیغات پادکست Megaphone در اواخر سال۲۰۲۰ رخ داد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
D5-b3IranServer
داغ‌ترین مطالب روز
گوشی لاوا Storm Lite
این ۲ گوشی ارزشمند و ارزان، برای کارهای روزمره مناسب‌اند

با کمتر از ۱۰ میلیون تومان هم می‌شود گوشی 5G با رم LPDDR5 و اندروید ۱۵ داشت؟ مشخصات جذاب این دو گوشی جدید شما را شگفت‌زده می‌کند.

32
1 روز قبل
مارک کوبان کارآفرین آمریکایی
میلیاردر معروف: اگر می‌خواهید موفق شوید، تعادل کار و زندگی را کنار بگذارید

میلیاردر معروف و باسابقه می‌گوید برای بهترین بودن نمی‌توان بین کار و زندگی تعادل داشت.

38
1 روز قبل
لوگوی اپلیکیشن Phone by Google با پس‌زمینه نارنجی
صفحه تماس اندروید اصلاح شد و حالا کاربردی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد

تغییری کوچک اما هوشمندانه در اندروید، تجربه تماس‌های تلفنی را وارد مرحله‌ی جدیدی می‌کند.

40
2 روز قبل
پاول دورف / Pavel Durov مدیرعامل تلگرام با هودی مشکی
مدیرعامل تلگرام: از گوشی استفاده نمی‌کنم!

پاول دورف پیام‌رسانی را ساخت که دنیا را متحول کرد، اما خودش نه تماس می‌گیرد، نه پیامک می‌فرستد. چرا مدیرعامل تلگرام گوشی ندارد؟

65
1 روز قبل
پنل پشت و جلو گوشی پوکو F7
گوشی خوش‌قیمت جدید پوکو با طراحی بسیار جذاب رؤیت شد

رندرهای به ظاهر رسمی از پوکو F7 طراحی گوشی جدید شیائومی را به‌طور کامل به‌نمایش می‌گذارند.

99
حدود 20 ساعت قبل
هوش مصنوعی جمنای گوگل
چگونه از قابلیت های هوش مصنوعی جمینای گوگل در گوشی استفاده کنیم؟

آیا جمنای می‌تواند جای دستیار گوگل را بگیرد؟ با امکانات جدید و هوش برتر، شاید جمینای همان دستیار هوشمندی باشد که همیشه منتظرش بودید.

29
حدود 14 ساعت قبل
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
وزارت ارتباطات: موقتا محدودیت‌هایی بر اینترنت کشور اعمال شده است

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اعمال محدودیت بر اینترنت کشور خبر داد.

774
1 روز قبل
تبلیغات
DN-DNShatel

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات