واکنش‌های iMessage برای تعداد بیشتری از کاربران گوگل مسیجز دردسترس قرار گرفت

سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
قابلیت نمایش واکنش‌های اعمال‌شده در پیام‌های آی‌مسیج (iMessage) اپل در اپلیکیشن گوگل مسیجز (Google Messages) سرانجام دردسترس تعداد بیشتری از کاربران این اپلیکیشن قرار گرفت.
تبلیغات

پشتیبانی‌نکردن از قابلیت نمایش واکنش‌های آی‌مسیج اپل از مدت‌ها قبل کاربران اندروید را آزار می‌دهد؛ اما این روند به‌زودی تغییر خواهد کرد. گوگل در نوامبر سال گذشته، آزمایش ویژگی جدیدی را در گوگل مسیجز آغاز کرد که واکنش ارسال‌شده‌ی یکی از کاربران آی‌مسیج را به یک ایموجی مناسب برای گیرنده‌ی اندروید تبدیل می‌کرد.

این در حالی بود که پیش‌‌‌از‌‌این، واکنش‌های ارسالی کاربران آی‌مسیج به‌شکل کلماتی مثل Laughed At نمایش داده می‌شد. این ویژگی آزمایشی ابتدا فقط برای تعداد بسیار محدودی از کاربران دردسترس قرار گرفت؛ اما این روند امروز تغییر خواهد کرد؛ زیرا گوگل سرانجام قابلیت موردبحث را برای تعداد بیشتری از کاربران ارائه می‌کند.

واکنش های imessage در اندروید

به‌گزارش XDA، برخی کاربران گوگل مسیجز اعلام کرده‌اند که به‌روزرسانی بتا جدید این اپلیکیشن از واکنش‌های آی‌مسیج پشتیبانی می‌کند. کاربران با نصب نسخه‌ی 20220121_02_RC00 اپلیکیشن گوگل مسیجز می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. به‌روزرسانی آزمایشی جدید گوگل مسیجز همچنین یک کلید در بخش Settings > Advanced > Show iPhone reactions as emoji اضافه می‌کند که با فعال‌کردن آن، واکنش‌های اعمال‌شده در پیام‌های آی‌مسیج در اپلیکیشن گوگل مسیجز به‌عنوان ایموجی نمایش داده خواهد شد.

جدیدترین به‌روزرسانی گوگل مسیجز اکنون می‌تواند واکنش‌های آی‌مسیج را به‌ شکلک‌های مناسب ترجمه کند و آن را به‌درستی در پیام‌های مدنظر نمایش دهد. البته باید اشاره کنیم این ویژگی جدید کامل‌ترین راهکار ممکن برای نمایش واکنش‌های آی‌مسیج در اندروید نیست. به‌عنوان مثال، واکنش قلب اعمال‌شده در پیام آی‌مسیج در اپلیکیشن گوگل مسیجز به‌صورت «شکلک خندان با چشمانی به‌شکل قلب» نمایش داده می‌شود. به‌هرحال، این ویژگی از متن‌های درهم‌ریخته‌ای که تابه‌حال در گوگل مسیجز نمایش داده می‌شد، بهتر است.

واکنش های imessage در اندروید

شایان‌ ذکر است اگرچه کاربران آی‌مسیج می‌توانند به پیام‌های اندروید واکنش نشان دهند، کاربران اندروید فعلاً نمی‌توانند به پیام‌های آی‌مسیج واکنش نشان دهند.

پشتیبانی از قابلیت نمایش واکنش‌های آی‌مسیج فقط در آخرین نسخه‌ی بتای گوگل مسیجز دردسترس است. هنوز نمی‌دانیم این ویژگی چه زمانی به‌شکل پایدار ارائه خواهد شد. اگر تمایل دارید این قابلیت را امتحان کنید، باید ازطریق این پیوند در برنامه‌ی آزمایشی گوگل مسیجز ثبت‌نام کنید.

افزون‌براین، می‌توانید فایل APK این نسخه از گوگل مسیجز را ازطریق وب‌سایت APKMirror دانلود و آن را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. گوگل مسیجز قابلیتی جدیدی ارائه می‌دهد که به کاربران کمک می‌کند با ارسال یادآوری‌های پاسخ، از مکالمات مهم مطلع شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات