ضبط و پخش مجدد گفت‌وگوها در قابلیت Spaces توییتر در سطح جهانی ارائه شد

دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش منتشر شده، ضبط دورهمی و جلسه‌ها با استفاده از دکمه‌ی Record Space برای همه‌ی کاربران اندروید و iOS فعال شده و این مکالمات تا ۳۰ روز پس از انتشار در‌ دسترس هستند.
تبلیغات

توییتر سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که کاربران می‌توانند با‌ استفاده از قابلیت Spaces دورهمی و جلسه‌های خود را ضبط کنند تا آن را به اشتراک بگذارند و بعداً دوباره به آن گوش دهند. در‌‌ حالی‌که این گزینه برای گروه کوچکی از کاربران در‌‌ دسترس بود، اکنون شبکه‌ی اجتماعی مذکور آن را در‌ دسترس همه‌ی کاربران قرار داده است.

به‌‌ گزارش 9to5mac، همان‌طور که توسط حساب پشتیبانی توییتر اعلام شده، همه‌ی میزبان‌های Spaces اکنون دکمه‌ی «Record Space» را در برنامه‌ی توییتر برای iOS و Android خواهند دید. هنگامی‌‌ که روی دکمه ضربه بزنید، توییتر کل مکالمه را ضبط می‌کند تا برای هر کسی که می‌خواهد بعداً دوباره به آن گوش دهد در‌ دسترس باشد. بدین‌ترتیب،، حتی کسانی که قادر به پیوستن به دورهمی و جلسه‌ها در زمان پخش زنده نبودند، اکنون می‌توانند به مکالمه‌ها گوش دهند.

نکته‌ی قابل‌توجه این است که مکالمات ضبط‌شده برای همیشه در‌ دسترس نخواهند بود. به‌گفته‌ی توییتر، این مکالمات تا ۳۰ روز پس از انتشار قابل دسترسی هستند و پس از مدت یادشده برای همیشه حذف می‌شوند. البته، کاربرانی که می‌خواهند یک جلسه‌‌ی ضبط شده را قبل از ۳۰ روز حذف کنند، می‌توانند این کار را انجام دهند.

گزینه‌ی ضبط مکالمات اکنون در نسخه‌ی وب در‌ دسترس نیست و تنها می‌توانید از‌ طریق وب‌سایت توییتر به‌‌ عنوان شنونده به Spaces بپیوندید.

این شرکت اخیراً آزمایش برخی تغییرات را در برنامه‌ی iOS خود آغاز کرده که نوار جست‌وجوی جدید در برگه Home و حتی گزینه‌ای برای بازتوییت کردن پست شخصی با واکنش ویدئویی (Video reaction) را شامل می‌شود.

برای دسترسی به جدیدترین ویژگی‌های توییتر، مطمئن شوید که آخرین نسخه‌ی برنامه را روی دستگاه خود نصب کرده‌اید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات