توییتر درحال آزمایش تب اکسپلور جدیدی برای پیمایش عمودی محتوا به سبک TikTok است

پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تب جدید توییتر، محتوا را به‌صورت تمام‌صفحه مشابه TikTok نمایش می‌دهد و امکان حرکت بین توییت‌ها و ویدیوهای مختلف را فراهم خواهد کرد. ظاهر کاربری جدید دارای گزینه‌هایی برای مشاهده ویدئوهای پرطرفدار یا شخصی‌‌شده است.
تبلیغات

در‌حال‌حاضر توییتر چندین تغییر جدید را از جمله دکمه رأی منفی، قالب تبلیغاتی جدید، مکالمات پین‌شده در iOS، امکان آپلود ویدیوهای طولانی‌تر و موارد دیگر برای پلتفرم خود آزمایش می‌کند. در‌حالی‌که هنوز ویژگی‌های مذکور برای همه‌ی کاربران عرضه نشده‌، این شبکه‌ی اجتماعی در‌حال آزمایش تغییر دیگری است که رابط کاربری اصلاح‌شده برای تب Explore به ارمغان می‌آورد.

به‌نقل از xda-developers، توییتر اعلام کرد که در‌حال آزمایش ظاهر جدیدی برای تب Explore به سبک TikTok است که امکان پیمایش عمودی محتوا وجود خواهد داشت. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، تب جدید Explore بسیار بهتر از حالت فعلی به‌نظر می‌رسد. در ظاهر جدید دیگر از شر تب‌های News و Sports و Entertainment و COVID-19 که در قسمت بالا ظاهر می‌شد، خلاص خواهید شد و فقط تب‌های «For you» و «Trending» نمایش داده خواهد شد.

در ویدیویی که توسط مت ناوارا به‌اشتراک گذاشته شده است، می‌توان تب جدید «For you» را مشاهده کرد که دارای سبک محتوایی شبیه به TikTok است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌صورت عمودی توییت‌ها را حرکت دهند.

به‌گفته‌ی توییتر، اکنون تب جدید Explore درحال آزمایش است و برای کاربران منتخب هندی در آخرین نسخه اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته. هنوز این شرکت زمان مشخصی را برای گسترش این قابلیت به سایر کشورها اعلام نکرده است.

افزون‌براین، توییتر اخیرا ویژگی جدید Labs را معرفی کرده که به مشترکان Twitter Blue امکان دسترسی زودهنگام به ویژگی‌ها و آزمایش‌های جدید را می‌دهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تب Explore جدید توییتر چیست؟ نظرات خود را با دیگر کاربران در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات