اینستاگرام در حال کار روی ویژگی ویرایش طرح‌بندی پروفایل است

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام درحال کار روی قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد طرح شبکه‌ی پست‌ها را در پروفایل خود تغییر دهند.
تبلیغات

طبق گزارش‌ها، اینستاگرام در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به شما اجازه می‌دهد پست‌ها را در شبکه‌ی پروفایل خود مرتب کنید. درحال‌حاضر، این قابلیت در مرحله‌ی توسعه قرار دارد؛ اما الساندرو پالوزی، مهندس معکوس اپلیکیشن، موفق شده است تا قبل از عرضه‌ی نهایی، آن را فعال کند تا دیدی اجمالی از ظاهر آن به ما نشان دهد.

به‌گزارش XDA، پالوزی در توییت اخیرش دو اسکرین‌شات به‌اشتراک گذاشته است که قابلیت ویرایش پست‌ها در شبکه‌ی پروفایل اینستاگرام را نشان می‌دهد. اسکرین‌شات اول بخش اطلاعات نمایه در صفحه‌ی ویرایش نمایه را نشان می‌دهد که شامل تنظیم جدید ویرایش گرید (Grid) است. با ضربه‌زدن روی این گزینه، شبکه‌ی نمایه‌ی شما نمایش داده خواهد شد. در این‌ صفحه، کاربران می‌توانند پست را درگ‌دراپ و آن‌ها را دوباره مرتب کنند و بدین‌ترتیب طرح‌بندی شبکه‌ی پروفایل خود را تغییر دهند. با ضربه‌زدن روی دکمه‌ی Done در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه، طرح‌بندی شبکه‌ی ویرایش‌شده ذخیره خواهد شد.

گزینه ویرایش شبکه پست اینستاگرام

درحال‌حاضر، اینستاگرام جزئیاتی از این قابلیت جدید ارائه نداده است؛ اما انتظار می‌رود پس از آماده‌شدن نسخه‌ی نهایی، اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن به‌اشتراک بگذارد. شایان‌ ذکر است ازآنجاکه این قابلیت در مرحله‌ی اولیه‌ی توسعه قرار دارد، شاید مدتی طول بکشد تا برای آزمایش‌کنندگان بتا دردسترس قرار گیرد.

اینستاگرام علاوه‌بر قابلیت جدید ویرایش شبکه‌ی پروفایل، در حال کار روی امکان بازگرداندن خوراک‌ خبری براساس زمان است. این شرکت اخیراً تأیید کرده است که در سال جاری، فید زمانی را مجددا معرفی خواهد کرد. این در حالی است که نمایش خبرها براساس تاریخ انتشار آن‌ها، از حدود ۶ سال قبل با روش نمایش پست مبتنی‌بر الگوریتم جایگزین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات