رئیس اینستاگرام از برنامه‌های جدید این پلتفرم در سال ۲۰۲۲ خبر داد

چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
آدام موسری، رئیس اینستاگرام، متعهد شد که اولویت‌های این شبکه‌ی اجتماعی برای سال میلادی آینده تغییرات بزرگی خواهند داشت.
تبلیغات

آدام موسری در ویدئویی که در توییتر منتشر کرد، وعده داد اینستاگرام در سال میلادی جدید دستخوش تغییرات مهمی خواهد شد. او گفت: «چون دنیا در حال تغییر است، ما هم مجبوریم همراه با آن تغییر کنیم» و در ادامه تأکید کرد در اولویت‌های سال جدید، توجه ویژه‌ای به حوزه‌ی شفافیت عملکرد و اشتراک‌گذاری ویدئو در اینستاگرام معطوف خواهد شد.

رئیس اینستاگرام در این ویدئو گفت:‌

«ما به اینکه چه‌کسی هستیم، ارزش‌هایمان چیست و خواهان ایجاد چه تغییری در دنیا هستیم، می‌اندیشیم.»

۲۰۲۲ Priorities 📝This next year is going to be pivotal for Instagram. In addition to our industry-leading safety and wellbeing efforts, we’re focused on these four key priorities. Hope you’re all able to get some rest over the holidays. See you in the New Year! ✌🏼 pic.twitter.com/iY8uQ1EnMZ— Adam Mosseri (@mosseri) December 28, 2021

موسری در رابطه با اهداف ۲۰۲۲ اینستاگرام گفت تمام تلاش‌های مربوط به بخش اشتراک‌گذاری ویدئو بر Reels، رقیب تیک‌تاک، متمرکز خواهند شد و این بخش بیش از پیش توسعه خواهد یافت.

اینستاگرام در ماه‌های اخیر تغییرات زیادی را در بخش ویدئو اعمال کرده است. برای مثال، ماه اکتبر گزینه‌ی IGTV را حذف کرد تا ویدئوهای طولانی‌تر در فید اصلی کاربر قابل مشاهده باشند؛ هرچند کاربران همچنان نیاز دارند برای تماشای کامل ویدئو وارد بخش Reels شوند.

علاوه‌بر این، موسری گفت اینستاگرام ابزارهای کسب درآمد بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و بخش پیام‌رسان این شبکه‌‌ی اجتماعی نیز بهبود خواهد یافت. نسخه‌ای از فید براساس ترتیب زمانی نیز سال آینده به این پلتفرم بازخواهد گشت.

موسری در شرح برنامه‌های ۲۰۲۲ اینستاگرام به‌طور ویژه بر افزایش شفافیت تأکید داشت و وعده داد کاربران کنترل بیشتری بر اشتراک‌گذاری محتوایشان به‌دست خواهند آورد. او در این رابطه گفت:

«ما معتقدیم اگر قرار به این باشد که کاربران، اینستاگرام را به آن شکلی درآورند که می‌خواهند و برایشان بهتر است، لازم است که با طرز کار این پلتفرم آشنا باشند.»

موسری موضوع شفافیت را بدون اشاره‌ به رسوایی‌هایی که اینستاگرام و متا (فیسبوک سابق) امسال درگیر آن‌ها بودند، مطرح کرد. ریشه‌ی این رسوایی‌ها نیز به افشاگری کارمند سابق فیسبوک، فرانسس هاگن، از نتایج مطالعه‌ی درون‌سازمانی فیسبوک بر‌می‌گردد که نشان می‌داد محیط اینستاگرام برای سلامت روانی کاربران نوجوان به‌خصوص دختران زیان‌بار است و همچنین در ادامه ادعا کرده بود: «مارک زاکربرگ با اینکه از این آسیب‌ها آگاه بود و می‌دانست چگونه فضای فیسبوک و اینستاگرام را امن‌تر کند، از اِعمال تغییرات لازم سر باز می‌زد؛ چون سود نجومی خود را به مردم ترجیح می‌داد.»

نظر شما درباره‌ی اینستاگرام و آینده‌ی این پلتفرم در رقابت با پلتفرم‌هایی چون تیک‌تاک چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات