واتساپ قابلیت بازپخش پیام صوتی را قبل از ارسال فراهم کرد

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
واتساپ قابلیتی جدیدی به پلتفرم خود اضافه کرده است که امکان گوش‌دادن به پیام‌های صوتی را قبل از ارسال برای کاربران فراهم می‌کند.
تبلیغات

پیام‌‌های صوتی خیلی ساده‌تر از پیام‌های نوشتاری هستند و منظور کاربر را سریع‌تر و رساتر انتقال می‌دهند. این پیام‌ها در پلتفرم واتساپ محدودیت زمانی ندارند و کاربر می‌تواند علاوه‌بر تغییر سرعت شنیدن آن‌ها، زمانی که گوش داده‌اند، مشاهده کند. به‌‌گزارش gsmarena، واتساپ سه‌شنبه ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۳ آذر ۱۴۰۰) قابلیت گوش‌دادن به پیام‌های صوتی را قبل از ارسال معرفی کرد.

برای این کار، کافی است تا آیکون میکروفون را فشار دهید و نگه دارید تا پیام صوتی ضبط شود. سپس، انگشت خود را به‌سمت بالا بکشید تا به حالت ضبط بدون دخالت دست بروید. درادامه، دکمه‌ی توقف را لمس کنید و برای شنیدن پیام ضبط‌شده‌ی خود قبل از ارسال، گزینه‌ی پخش را انتخاب کنید. اگر از صدای ضبط‌شده راضی بودید، پیام صوتی را ارسال کنید و تمام.

استفاده از قابلیت بازپخش پیام صوتی قبل از ارسال واتساپ برای کاربران بسیار ساده است. این در حالی است که دو پلتفرم پیام‌رسان دیگر متا (فیسبوک و اینستاگرام) هنوز به چنین قابلیتی مجهز نیستند.

قابلیت یادشده به‌زودی برای همه‌ی کاربران گوشی‌های اندروید و iOS دردسترس قرار خواهد گرفت؛ اما ممکن است زمان انتشار آن برای گوشی‌های مختلف متفاوت باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات