اپلیکیشن مدیریت رمزعبور LastPass به شرکتی مستقل تبدیل خواهد شد

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، شرکت LogMeIn تأیید کرد که LastPass به‌زودی به تجارتی مستقل تبدیل و پس‌‌از‌‌آن، ویژگی‌های جدیدی به این برنامه افزوده خواهد شد.
تبلیغات

به‌گزارش theverge، شرکت LogMeIn اعلام کرده است که قصد دارد ابزار مدیریت رمز‌عبور LastPass را به شرکتی مستقل تبدیل کند. با‌ این تغییر، LastPass نوید می‌دهد که مشتریان در سال آینده پیشرفت‌های برنامه‌ریزی‌شده‌ای در جدول زمانی تسریع‌شده تجربه خواهند کرد. به‌گفته‌ی یکی از سخن‌گویان، با تیمی که صرفا برای نوآوری و رشد در نظر گرفته شده است، LastPass می‌تواند خدمات بسیار قوی‌تری به کاربران ارائه دهد.

سال ۲۰۱۵، شرکت LogMeIn ابزار مدیریت رمزعبور محبوب LastPass را به قیمت ۱۲۵ میلیون دلار خرید. طبق گزارش LogMeIn، بیش از ۳۰ میلیون نفر کاربر و ۸۵ هزار کسب‌و‌کار در سراسر جهان از این برنامه استفاده می‌کنند که اکثریت درخورتوجهی از مشتریان شرکتی را تشکیل می‌دهند. تأکید LogMeIn بر استفاده‌ی شرکتی LastPass در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود، احتمالا بدین‌منظور است که شرکت مستقل مذکور قصد دارد بیشتر روی آن‌ دسته از مخاطبان تمرکز کند.

این تغییرات تقریبا یک‌ سال پس‌از‌آن‌ رخ می‌دهد که LastPass محدودیت‌های زیادی به نسخه‌ی رایگان خود اضافه کرد. اکنون، LastPass کاربرانی که از نسخه‌ی رایگان استفاده می‌کنند، به مشاهده و مدیریت رمزهای عبور در گوشی‌ یا رایانه‌ محدود می‌کند. افراد برای دسترسی به رمزهای عبور خود در همه‌ی دستگاه‌ها، باید از نسخه‌ی پولی استفاده کنند.

اگر هنوز از برنامه‌ی رایگان LastPass استفاده می‌کنید و قصد دارید ابزار‌های مدیریت رمزعبور دیگری را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌‌شود مقاله‌ی ۶ جایگزین رایگان برای اپلیکیشن مدیریت رمز عبور LastPass را مطالعه کنید.

ناگفته نماند شرکت LogMeIn به‌دلیل افزایش سه‌برابری قیمت LastPass Premium بین سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ نیز با انتقادهای زیادی مواجه شده است؛ هرچند یکی از سخن‌گویان این شرکت به The Verge گفته است که برنامه‌ای برای تغییر قیمت LastPass وجود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات