ممکن است به دلیل اصلاحات امنیتی، واتساپ از حساب شما در دستگاه‌های مرتبط خارج شده باشد

پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
واتساپ به منظور اصلاح مشکلی در پیام‌رسان خود به‌روزرسانی جدیدی منتشر کرده که ممکن است باعث شود کاربران از حساب خود در دستگاه‌های مختلف خارج شوند.
تبلیغات

واتساپ اخیرا پشتیبانی چند دستگاهی را برای تعداد زیادی از کاربران خود فعال کرده است. پشتیبانی از چند دستگاه قابلیتی است که بسیاری از کاربران واتساپ آن را درخواست کرده بودند و در نهایت به‌طور گسترده در دسترس قرار گرفت. بااین‌حال، هنوز نمی‌توانید از آن در دو گوشی هوشمند مختلف استفاده کنید. اگر از این ویژگی استفاده می‌کردید و چندین دستگاه را به حساب واتساپ خود مرتبط کرده‌اید، ممکن است به‌روزرسانی جدید این پیام‌رسان شما را به‌طور خودکار از دستگاه‌های مرتبط خارج کند.

به گزارش xda-developers، واتساپ در حال حاضر به‌روزرسانی‌ را ارائه می‌کند که شامل اصلاح امنیتی برای همگام‌سازی صحیح دستگاه‌های مرتبط کاربران است. به عنوان بخشی از این به‌روزرسانی، ممکن است از دستگاه‌های مرتبط خود خارج شوید. این به‌روزرسانی برخی از مشکلاتی را که در آن مکالمات در دستگاه‌های مرتبط گاهی به درستی همگام‌سازی نشده بودند، برطرف می‌کند. مواردی وجود داشت که مکالمه خاصی در هیچ یک از دستگاه‌های مرتبط به‌روزرسانی نمی‌شد؛ این بدان معنا است که اگر مکالمه‌ای را در تلفن خود شروع کرده باشید، به دلیل مشکلات همگام‌سازی، نمی‌توانید آن را در رایانه خود ادامه دهید.

به‌روزرسانی واتساپ

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، ممکن است پس از نصب به‌روزرسانی، از دستگاه‌های مرتبط خارج شوید. اما می‌توانید به‌راحتی با اسکن کد QR دوباره وارد دستگاه شوید، درست مانند قبل. درحال‌حاضر نسخه بتای واتساپ اندروید اصلاح شده

اما WABetaInfo معتقد است که این تغییرات در نسخه iOS نیز در حال آزمایش است.

برای اینکه بفهمید از دستگاه‌های دیگر خارج شده‌اید یا خیر، کافی است واتساپ را در گوشی هوشمند خود باز کرده و به تب linked devices بروید. اگر می‌بینید که دستگاه‌های متصل مانند همیشه نمایش داده می‌شوند، این بدان معنا است که از سیستم خارج نشده‌اید و احتمالاً هنوز به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید. اگر پیامی در بالای صفحه مشاهده کردید که می‌گوید «دستگاه‌های شما به دلیل مشکلی غیرمنتظره از سیستم خارج شده‌اند»، باید دستگاه‌های خود را مجددا متصل کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات