واتساپ قابلیت ساخت استیکر را برای کاربران بتای نسخه دسکتاپ فراهم کرد

چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از کاربران نسخه بتای واتساپ خیلی اتفاقی متوجه شد که واتساپ امکان ساخت استیکرهای شخصی را برای کاربران نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن فراهم کرده است؛ دیگر به برنامه‌های شخص ثالث نیازی نخواهید داشت.
تبلیغات

استیکرهای واتساپ جایگزینی محبوب برای ایموجی‌ها در این پلتفرم محسوب می‌شوند و راه‌های متنوع‌تری برای نشان دادن احساسات کاربران فراهم می‌کنند.

تا امروز (۳ آذر ۱۴۰۰) یکی از نقاط ضعف واتساپ از نظر کاربران این بود که برای ساخت این استیکر‌ها باید از برنامه‌های شخص ثالث استفاده می‌کردند و امکان ایجاد آن‌ها در پلتفرم خود واتساپ وجود نداشت؛ اما حالا به نظر می‌رسد که واتساپ در حال حل این مشکل است و قصد دارد قابلیتی برای ساخت استیکر را به پلتفرم خود اضافه کند.

امروز، ۳ آبان ۱۴۰۰، موکول شارما، یکی از افشاگر‌های توییتر خیلی اتفاقی دکمه‌ای را در نسخه بتای واتساپ مشاهده کرد که امکان ساخت استیکر را برای کاربران نسخه دسکتاپ این پلتفرم فراهم می‌کند.

whatsapp-sticker-creation-mukul-sharma

به گزارش androidauthority، این قابلیت برای دیگر کاربران بتای نسخه وب واتساپ نیز مشاهده شده است و این کاربران می‌توانند با عکس‌های موجود در کامپیوترهای خود، استیکر بسازند.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، قابلیت ایجاد استیکر واتساپ، ابزارهایی مانند برش، چرخش و برگردان تغییری به حالت قبل را در اختیار کاربر می‌گذارد.

whatsapp-web-create-sticker

با توجه به اینکه در حال حاضر کاربران برای استفاده از استیکر‌های مختلف در پلتفرم واتساپ از برنامه‌های شخص ثالثی مانند WASticker استفاده می‌کنند، اضافه شدن این قابلیت قدمی بزرگ مثبتی برای این پیام‌رسان محسوب می‌شود.

هنوز اعلام رسمی برای اضافه شدن این قابلیت برای همه کاربران صورت نگرفته است و در مورد عرضه این ویژگی برای موبایل نیز حرفی زده نشده است، اما ساخت استیکر در موبایل، آنچنان کاربردی به نظر نمی‌رسد.

شما از استیکر‌ها در واتساپ استفاده می‌کنید؟ قابلیت ساخت استیکر در واتساپ برای شما کاربردی دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات