هفت اپلیکیشن برای افزایش و تقویت صدای آیفون

سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
صفحه نمایش گوشی آیفون اپل
آیا صداهایی که از آیفونتان منتشر می‌شوند خیلی ضعیف هستند؟ می‌توانید از اپلیکیشن‌های افزایش صدا برای افزایش و تقویت صدای آیفون استفاده کنید.
تبلیغات

اگر آهنگی دارید و فکر می‌کنید صدای آن از حد مشخصی بلندتر نمی‌شود یا اگر به قطعه‌ای با کیفیت پائین گوش می‌کنید شاید حداکثر صدای آیفون برای شنیدن همه چیز کافی نباشد. خوشبختانه اپلیکیشن‌های افزایش و تقویت صدا می‌توانند راه‌حل خوبی باشند. اپلیکیشن‌های ذیل بهترین گزینه‌ها برای افزایش صدای آیفون هستند.

Bass & Volume BOOSTER

Bass & Volume BOOSTER اپلیکیشنی با طراحی جذاب است که امکان استفاده از قابلیت Noise Reduction (کاهش نویز) و افزایش صدای اسپیکرها را می‌دهد. در تب Profile می‌توانید Model شنیدن را تغییر دهید. این مدل‌های عبارت‌اند از: Normal، Car، Inside و چند گزینه‌ی دیگر. در تب Settings می‌توانید قابلیت Noise Suppression را فعال کنید و سطح تقویت صداها را تغییر دهید همچنین تنظیماتی مثل High Frequencies، Low Frequencies و Balance را تغییر دهید.

دانلود Bass & Volume BOOSTER (نسخه‌ی رایگان و اشتراکی)

اپلیکیشن bass volume booster

Max Volume BOOSTER

Max Volume Booster دارای رابط کاربری ساده‌تری نسبت به اپلکیشین‌های معرفی‌شده در این مقاله است. می‌توانید فایل صوتی یا ویدئوی را با لمس آیکن plus در بالای صفحه وارد کنید. سپس می‌توانید حجم صدا را تغییر دهید. پس از اتمام کار نتیجه‌ی Original را با حاصل کار مقایسه کنید.

با این اپلیکیشن می‌توانید از نتایج خروجی بگیرید یا آن‌ها را روی دستگاه ذخیره کنید و به ابزار سودمندی برای تقویت حجم صدای فایل‌های ویدئویی و صوتی برسید. با اینکه این اپلیکیشن امکان تقویت صدا را به اندازه‌ی دیگر اپلیکیشن‌ها نمی‌‌دهد در صورتی که به دنبال گزینه‌ای ساده باشید، انتخاب خوبی است.

دانلود Max Volume Booster (نسخه‌ی رایگان و اشتراکی)

اپلیکیشن max volume booster

Volume Boost

Volume Boost با طراحی و رابطه‌ی کاربری ساده به‌عنوان یک اپلیکیشن Noise Suppression و Super Boost عمل می‌کند. با اینکه این اپلیکیشن استفاده از هدفون را برای رسیدن به بهترین نتایج تقویت صدا توصیه می‌کند، در کار با بلندگوی گوشی هم عملکرد خوبی دارد. بااین‌حال اگر از ایرپاد استفاده کنید بهترین کیفیت صدا را خواهید داشت. در صفحه‌ی Profile در قسمت بالا سمت چپ اپلیکیشن می‌توانید Mode خود را برابر با Normal، Car، Outside یا Inside قرار دهید. از طریق Settings می‌توانید فرکانس‌های بالا و پائین یا سطح تقویت صداها را تنظیم کنید.

دانلود Volume Boost (رایگان، دسترسی اشتراکی)

اپلیکیشن volume boost

Volume Booster

Volume Booster عملکردی مشابه Max Volume Booster دارد. در این اپلیکیشن می‌توانید فایل‌ها را از پوشه‌های Music، Files، Google Drive، Dropbox و دیگر سرویس‌های ذخیره‌سازی وارد کنید و سپس صدا را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید فایل را از طریق تب Originals و Results مقایسه کنید.

این اپلیکیشن گزینه‌های بیشتری را برای وارد کردن و همچنین تنظیم فایل‌های واردشده ارائه می‌کند. می‌توانید سطوح Equalizer، Bass و Depth و Rotation صوت را هم از طریق تب 3D FX تغییر دهید. اگر به دنبال سطح پیشرفته‌ی تنظیم صوت هستید، Volume Booster گزینه‌ای ایده‌آل است.

دانلود Volume Booster‌(رایگان، دسترسی اشتراکی)

اپلیکیشن volumebooster

Hear Boost

با Hear Boost می‌توانید صوت را ضبط کنید و حجم آن را تقویت کنید همچنین با نسخه‌ی پولی می‌توانید Equalizer و Spaces را با تغییر فضاهایی مثل Inside، Outside و Car تنظیم کنید. این اپلیکیشن برای موسیقی‌دان‌ها، تولیدکنندگان پادکست و تمام افرادی که محتوا از جمله محتوای صوتی تولید می‌کنند، مفید است. کار را با لمس دکمه‌ی Start Listening در مرکز صفحه‌ی نمایش آغاز کنید سپس Record را برای ضبط صوت لمس کنید. همچنین می‌توانید حجم صوت را در حین ضبط تغییر دهید و سطوح Equalizer و Space پس از ضبط را تغییر دهید.

دانلود Hear Boost (رایگان، دسترسی اشتراکی)

اپلیکیشن hearboost

Bass Booster Volume Booster EQ

Bass Booster Volume Booster EQ اپلیکیشن بسیار خوبی برای تقویت صوتی است که از یک موزیک پلیر تعبیه‌شده برخوردار است. می‌توانید آهنگ‌ها را از گوگل درایو، دراپ باکس و هر سرویس ذخیره‌سازی دیگری وارد کنید. یکی از قابلیت‌های این اپلکیشن امکان اجرای انتقال وای فای از پی‌سی به اپلیکیشن است. این ویژگی برای افرادی مفید است که بخواهند موسیقی رایگان و بدون کپی رایت را تقویت کنند.

همچنین می‌توانید ایستگاه‌های رادیویی محبوب را از طریق این اپلیکیشن استریم کنید و صوت آن‌ها را تغییر دهید. با تب‌های Bass Booster، Equalizer و Volume Booster می‌توانید به سطح دلخواه خود حرکت کنید و حداکثر استفاده را از صوت‌ ببرید. Equalizer همچنین دارای ده باند است که قابلیتی چشم‌گیر نسبت به اپلیکیشن‌های ۶ بانده‌ی این فهرست است.

دانلود Bass Booster Volume Booster EQ (رایگان، دسترسی اشتراکی)

اپلیکیشن bass booster volume booster eq

Boom

Boom اپلیکیشن موزیک پلیری با قابلیت‌های equalizer و تقویت صوت تعبیه‌شده است. می‌توانید به‌راحتی این اپلیکیشن را به حساب‌های اسپاتیفای، اپل موزیک یا Tidal وصل کنید و از این موزیک پلیرها داخل Boom استفاده کنید. هنگام اجرای یک ترک موسیقی می‌توانید تنظیمات Bass و Intensity را با استفاده از اسلایدرها تغییر دهید، سطوح Pre Amp و 3D Speaker Controls را تنظیم کنید و EQ را با استفاده از اکوالیزر هشت بانده‌ی تعبیه‌شده سفارشی‌سازی کنید.

گزینه‌های مختلفی در اپلکیشن Boom برای تغییر صوت وجود دارند. در تب Trending می‌توانید پرطرفدارترین آهنگ‌ها را ببینید. Boom را شاید بتوان جامع‌ترین اپلیکیشن تقویت صوت در فهرست این مقاله درنظر گرفت و پی بردن به دلیل محبوبیت آن هم چندان عجیب نیست.

دانلود Boom (رایگان، دسترسی اشتراکی)

اپلیکیشن boom

تقویت صوت آیفون

تقویت صوت گوشی آیفون با مراحل فوق کار ساده‌ای است. در این فهرست با انتخاب‌های گسترده‌ای روبه‌رو می‌شوید که تقریبا همه عملکرد یکسانی دارند. سعی کنید سازگارترین اپلیکیشن با سلیقه‌ی خود را انتخاب کنید و حداکثر استفاده از را از آن ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات