قابلیت جدید توییتر هنگام ورود به مکالمات پرتنش هشدار می‌دهد

شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
توییتر در حال کار روی قابلیت جدیدی به نام Heads up برای بهبود معاشرت‌های آنلاین در اندروید و iOS است که به کاربران هنگام ورود به مکالمات پرتنش و جنجالی هشدار می‌دهد.
تبلیغات

به‌زودی ممکن است قبل از ورود به رشته مکالماتی در توییتر، با بنر هشدار آبی‌رنگی در بالای پاسخ‌های آن رشته توییت مواجه شوید. به‌گزارش engadget، این بنر آبی‌رنگ برای هشدار هنگام ورود به مکالمات پرتنش نمایش داده می‌شود و پس از کلیک روی آن کاربران با پاپ‌آپی مواجه می‌شوند که جزئیات بیشتری درباره آن رشته توییت و امکان جنجالی‌شدن آن دراختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

در پایین صفحه، گزینه‌ای با عنوان Count Me In وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد با وجود هشدار توییتر به آن مکالمه ملحق شوند. در این صفحه هشدار، چند قانون طلایی برای مکالمات آنلاین نیز به کاربران یادآوری می‌شود:

  • انسانیت را فراموش نکنیم: رعایت احترام توییتر را به فضای بهتری برای گفت‌وگو تبدیل می‌کند. به‌یاد داشته باشیم که پشت هر پست یک انسان وجود دارد.
  • دانستن حقایق اهمیت دارد: با تمرکز بر واقعیت، قبل از هر اظهارنظری درستی آن را بررسی کنیم.
  • به نظرات مختلف احترام بگذاریم: هر نظری ارزشمند است و نظرات مختلف دید افراد را گسترش می‌دهد.

قابلیت‌ جدید Heads Up توییتر با هدف مبارزه با اطلاع‌رسانی‌های نادرست و دادن قدرت و اختیارات بیشتر به جامعه کاربران این پلتفرم ایجاد شده‌اند. هشدار هنگام ورود به رشته توییت پرتنش شاید راهی برای ازبین‌بردن مکالمات پرتنش باشد؛ اما نمی‌تواند کاملا مانند قابلیت Safety Mode جلو مزاحمت‌های آنلاین را بگیرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره قابلیت جدید توییتر برای هشدار هنگام ورود به رشته توییت‌های پرتنش چیست؟ آیا این قابلیت می‌تواند فضای بهتری برای گفت‌وگو در توییتر ایجاد کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات