قابلیت انتقال تاریخچه‌ی گفتگو بین iOS و اندروید، به واتساپ اضافه شد

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
واتساپ سرانجام قابلیت انتقال تاریخچه کامل چت بین iOS و اندروید ازطریق کابل را معرفی کرد؛ اما این ویژگی فعلاً دراختیار گوشی‌های سامسونگ قرار دارد.
تبلیغات

واتساپ بالاخره ویژگی انتقال تاریخچه چت بین اندروید و iOS به‌صورت رسمی دردسترس قرار داد تا کاربران بهسادگی بتوانند به گوشی جدید نقل مکان کنند. اخبار این ویژگی برای اولین بار در ماه فروردین به بیرون درز پیدا کرده بود. البته این ویژگی فعلاً برای همه کاربران دردسترس نیست.

در کنفرانس معرفی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳، سامسونگ برای اولین نشان داد که چگونه کاربران میتوانند تاریخچه کامل چت در واتساپ را از آیفون و ازطریق کابل به گوشیهای جدید سامسونگ منتقل کنند.

واتساپ تأیید کرده است که این قابلیت به کاربران iOS امکان می‌دهد همه‌ی متن‌ها، عکس‌ها و ویس‌های خود را به گوشی‌های جدید سامسونگ منتقل کنند. این ویژگی در هفته‌های آینده برای گوشی‌های سامسونگ که از اندروید ۱۰ استفاده می‌کنند دردسترس خواهد بود.

انتقال اطلاعات از IOS به واتساپ

به گزارش androidauthority، متأسفانه این ویژگی کاربردی واتساپ فعلا در انحصار گوشی‌های سامسونگ قرار دارد و در حال حاضر نمی‌شود در دیگر دستگاهای اندروید از آن استفاده کرد. البته این ویژگی در نهایت برای تمامی کاربران دردسترس قرار خواهد گرفت؛ اما در حال حاضر تاریخی برای این موضوع مشخص نشده است.

در حال حاضر اگر از واتساپ در iOS بکاپ تهیه کنید، این بکاپ در iCloud ذخیره خواهد شد و در گوشی‌های اندرویدی در Google Drive. اما با ویژگی جدید واتساپ این محدودیت از میان برداشته شده و انتقال تاریخچه چت‌ها با اتصال کابل Lightning به USB-C فراهم شده است.

براساس گفته‌ی واتساپ، اگر با این روش تاریخچه چت‌‎های خود را از iOS به اندروید منتقل کنید. بکاپ قبلی در Google Drive از بین خواهد رفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات