آخرین به‌روزرسانی تلگرام افزایش کیفیت تماس تصویری و اضافه‌شدن قابلیت‌های جدید را به‌همراه دارد

شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
توسعه‌دهندگان تلگرام با انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای این اپلیکیشن، قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کردند و چند قابلیت را نیز بهبود بخشیدند.
تبلیغات

جمعه، ۸ مرداد (۳۰ جولای)، تلگرام به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشنش منتشر کرد که بعضی از عملکردهای آن را بهبود بخشیده و ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه کرده است. اکنون تلگرام به شما اجازه می‌دهد صفحه دستگاهتان را با صدا به‌اشتراک بگذارید یا تماس تصویری گروهی با حداکثر هزار بیننده ایجاد کنید.

به‌گزارش gizchina، به‌روزرسانی تلگرام پیشرفت‌های زیادی برای هر دو نسخه اندروید و iOS به‌ارمغان می‌آورد. علاوه‌بر بهبود کلی و رفع اشکال، این اپلیکیشن پیام‌رسان قابلیت‌های جدیدی نیز دریافت کرده است که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند. به‌نظر می‌رسد هدف از این به‌روزرسانی بصری‌ترشدن عملکرد تلگرام است. این نسخه در‌حال‌حاضر در‌دسترس است و آن را ازطریق فروشگاه اپلیکیشن سیستم‌عاملتان می‌توانید بارگیری کنید.

تماس‌های گروهی ویدئویی ۲.۰

این قابلیت حداکثر به سی کاربر اجازه می‌دهد ویدئو ضبط‌شده با دوربین را به‌اشتراک بگذارند یا صفحه‌نمایش دستگاهشان را برای سایر تماس‌گیرندگان پخش کنند که نقش تماشاچی دارند. توسعه‌دهندگان پیام‌رسان مذکور اعلام کرده‌اند که امکان اضافه‌کردن هزار نفر در یک تماس ویدئویی وجود دارد و انتظار می‌رود این تعداد در به‌روزرسانی‌های بعدی افزایش یابد.

تماس گروهی تلگرام

پیام‌های ویدئویی ۲.۰

پیام‌های ویدئویی محبوب بهبود یافته‌اند و باکیفیت‌ترند. اکنون این اپلیکیشن قابلیت گسترش تصویر و نمایش بهتر را نیز ارائه می‌دهد و محتوای در حال پخش را می‌توان جلو برد یا به عقب بازگرداند.

ویدئوپلیر ۲.۰

از این نسخه به‌بعد، امکان کنترل دقیق‌تر فیلم‌های پخش‌شده ازطریق تلگرام وجود خواهد داشت. این اپ اکنون دکمه‌هایی دارد که امکان می‌دهند سرعت پخش را تغییر دهید. این سرعت بین ۰٫۵ یا ۱٫۵ یا ۲ برابر جابه‌جایی‌شدنی است. علاوه‌بر‌این، یکی دیگر از ویژگی‌های موجود در این به‌روزرسانی امکان اشتراک‌گذاری قسمت خاصی از ویدئو است. برای انجام این کار، کافی است نوار پخش را فشار دهید و منتظر بمانید تا لینک ریدایرکت ایجاد شود.

سایر ویژگی‌های آخرین به‌روزرسانی تلگرام

  • اشتراک‌گذاری صفحه با صدا
  • پیام‌هایی که پس از یک ماه خودکار حذف می‌شوند
  • دقت بیشتر هنگام نقاشی روی تصاویر
  • انیمیشن رمزعبور برای بازکردن قفل برنامه
  • انیمیشن هنگام ارسال پیام در اندروید
  • دوربین داخلی جدید در نسخه iOS
  • ایموجی‌های متحرک جدید
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات