امکان آنالیز مستقیم تصاویر گالری به گوگل لنز اضافه می‌شود

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
آخرین به‌روزرسانی گوگل لنز، قابلیت تجزیه و تحلیل تصاویر و اسکرین‌شات‌ها از گالری را به این اپلیکیشن اضافه می‌کند.
تبلیغات

 گوگل لنز به‌روزرسانی دیگری دریافت کرده است که تغییراتی در طراحی و تمرکز اصلی این اپلیکیشن اعمال می‌کند. طراحی جدید گوگل لنز به جای بررسی لحظه‌ای سوژه نشان داده‌شده توسط دوربین، روی توانایی تجزیه و تحلیل عکس‌ها و اسکرین‌شات‌های ذخیره‌شده در گالری گوشی هوشمند تمرکز دارد.

بر اساس گزارش GSMArena، این قابلیت جالبی است که در گوگل لنز اپلیکیشن‌های پیش‌فرض دوربین نیز وجود دارد. در حالی Lens همیشه تصاویر زنده را بر گزینه‌های ذخیره‌شده در گالری اولویت می‌دهد، گوگل به این نتیجه رسیده است که تقریبا عکس هر سوژه جالبی در دنیا پیش از آن‌که با این اپلیکیشن بررسی شود، توسط دوربین ثبت می‌شود؛ در نتیجه این ویژگی برای گوگل لنز فعال می‌شود تا کاربران بتوانند راحت‌تر تصاویر را تجزیه و تحلیل کنند. با ضربه زدن روی دکمه گرد پیش‌نمایش گالری، به تصاویری که اخیرا در دستگاه ذخیره‌ کرده‌اید دست پیدا می‌کنید.

گوگل لنز

مدتی است قابلیت آنالیز اسکرین‌شات در گوگل فوتوز در دسترس قرار دارد؛ اما اجازه دادن به کاربران برای انجام همه این کارها در یک مکان، کار آن‌ها را بسیار راحت‌تر می‌کند و از این رو، گوگل لنز گزینه بهتری است.

به خاطر داشته باشید که تغییرات گوگل لنز  در سمت سرور اعمال می‌شود و مدتی طول می‌کشد تا به دستگاه همه کاربران برسد و اپلیکیشن مذکور را اصلاح کند. این تغییرات در حال حاضر فقط برای دستگاه‌های اندرویدی اعمال می‌شود و این بدان معنا است که کاربران iOS باید بیشتر برای داشتن آن منتظر بمانند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات