برنامه گوگل در سیستم‌عامل iOS شامل یک بازی مخفی در بخش تب‌ها است

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی مشخص شده برنامه گوگل در iOS شامل یک بازی مخفی در بخش تب‌ها است که از قرار معلوم، می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد برنامه گوگل در iOS میزبان ایستر اِگی بسیار جالب است که بازی کوچک و سرگرم‌کننده‌ای به شکل پین‌بال را برای کاربران در بخش تب‌ها به‌ارمغان می‌آورد. گمان می‌رود این بازی چند هفته پیش به برنامه گوگل اضافه شده است و نخستین‌بار ازطریق چند ویدئو یوتیوبی منتشرشده در اواخر ماه گذشته رسانه‌ای شد.

به‌طورکلی، اجرای این بازی بسیار آسان است و تنها کاری که کاربر باید انجام دهد، این است که به بخش تب‌ها در برنامه گوگل مراجعه و چندین‌بار روی آیکون تب‌ها کلیک کند تا بازی اجرا شود. گیم‌پلی بازی در‌واقع تلفیقی از پین‌بال و بازی آجرشکن است که در هر سطح، بازی انواع مختلفی از اشکال رنگارنگ پرتاب می‌کند و کاربر با استفاده از توپ و نشانگرهای بازی باید آن‌ها را ازبین ببرد.

هر سطح تغییرات جدید و اشکال بیشتری به بازی اضافه می‌کند و حتی بازی مذکور شامل آیتم‌هایی با قدرت‌های خاصی است که می‌تواند به چالش بازی بیفزاید. برای مثال، آیتم قلب  شانسی اضافی به کاربر می‌دهد و ستاره آبی پین‌بال را به دو قسمت تقسیم و ستاره زرد توپ را بزرگ‌تر و ضربه‌زدن به آن را آسان‌تر می‌کند.

در پایان، باید به این نکته اشاره کنیم که این بازی آفلاین نیز اجرا می‌شود و می‌تواند گزینه مناسبی برای پرکردن اوقات فراقت در مواقعی باشد که به اینترنت دسترسی ندارید. البته باید توجه کندد که این بازی ممکن است مانند دایناسور معروف گوگل بسیار اعتیادآور باشد! به‌منظور مشاهده چگونگی اجرای بازی مذکور به این لینک در یوتیوب مراجعه کنید.

برای مطالعه تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات