اپل امتیاز فیلم علمی‌تخیلی Finch با بازی تام هنکس را به‌دست آورد

سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل توانسته امتیاز فیلم علمی‌تخیلی جدیدی را با بازی تام هنکس به‌دست آورد. گفته می‌شود این فیلم بخت فراوانی در فصل جوایز خواهد داشت.
تبلیغات

به‌گزارش ددلاین، اپل تی‌وی پلاس در یکی از حراجی‌ها فیلم علمی‌تخیلی جدیدی را با بازی تام هنکس برنده شده است و از قرار معلوم، این فیلم در اواخر سال جاری اولین‌بار در سرویس استریمی اپل به‌نمایش درمی‌آید. گفتنی است در ابتدا قرار بود یونیورسال فیلم شرکت فیلم‌سازی آمبلین اینترتیمنت با نام قبلی «Bios» را اکران کند؛ اما گویا غول دنیای فناوری توانسته گوی رقابت را از یونیورسال برباید. همچنین، گزارش مذکور ادعا می‌کند که این فیلم احتمالا اثری شاخص و رقیبی جدی در فصل جوایز خواهد بود.

گفته می‌شود این فیلم با عنوان «Finch» حول یک مرد و یک رُبات و یک سگ می‌چرخد ​​که با یکدیگر خانواده‌ای تشکیل می‌دهند. هنکس نقش فینچ، مهندس رُباتیک را بازی می‌کند که یکی از معدود بازماندگان رویداد فاجعه خورشیدی است که جهان را به ویرانه‌ای تبدیل و یک دهه در پناهگاهی زیرزمینی زندگی کرده است. در قسمتی از روایت داستانی فیلم آمده است که فینچ رُباتی با بازی کلب لندری جونز می‌سازد تا از سگش، گودیر، مراقبت کند. گفته می‌شود این سه نفر مسافرتی خطرناک به غرب متروک آمریکایی آغاز می‌کنند؛ زیرا فینچ لذت زنده‌بودن از فاجعه‌ی خورشیدی را کشف می‌کند.

براساس این گزارش، کارگردانی این فیلم را میگل ساپوچنیک برعهده دارد که جاه‌طلبانه‌ترین اپیزودهای سریال بازی تاج و تخت، ازجمله اپیزودی موسوم به «نبرد حرامزادگان» را کارگردانی کرده است. افزون‌براین، کریگ لاک و ایور پاول فیلم‌نامه این فیلم را تدوین کرده‌اند و کوین میشر، جک راپک، ژاکلین لوین و پاول وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی را برعهده دارند. همچنین، از تهیه‌کنندگان اجرایی می‌توان به رابرت زمکیکیس، ساپوچنیک لاک، اندی برمن و آدام مریمز اشاره کرد.

فینچ پس از فیلم Greyhound (تازی)، دومین فیلم پخش‌شده با بازی تام هنکس در اپل تی‌وی محسوب می‌شود. تازی پربیننده‌ترین فیلم اپل بوده و نامزد اسکار بهترین صدا شده است. در آن فیلم، هنکس نقش کهنه‌سرباز نیروی دریایی را بازی می‌کرد که وظیفه محافظت از کاروانی متشکل از ۳۷ کشتی را داشت که در طول جنگ جهانی دوم هزاران سرباز و تجهیزات را ازطریق اقیانوس اطلس حمل می‌کردند. اپل امروز نیز اعلام کرد سریال کمدی «آقای کورمن» با بازی جوزف گوردون-لویت، اولین نمایش جهانی خود را ۶ آگوست ۲۰۲۱ و ازطریق اپل تی‌وی پلاس آغاز خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات