تماس‌ نامحدود نسخه رایگان گوگل میت تا تیرماه تمدید شد

چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
گوگل در ابتدا قصد داشت امروز محدودیت ۶۰ دقیقه‌ای تماس را به نسخه‌ی رایگان Meet برگرداند؛ اما تاریخ انجام این کار را تا نهم تیر به‌تأخیر انداخته است.
تبلیغات

گوگل با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پایان مارس ۲۰۲۱ (امروز) محدودیت ۶۰ دقیقه‌ای روی تماس‌های برقرارشده با نسخه‌ی رایگان اپلیکیشن میت (Google Meet) را اعمال نمی‌کند و این اتفاق ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ (۹ تیر ۱۴۰۰) خواهد افتاد. به‌نوشته‌ی ورج، تا آن زمان تمام کاربران نسخه‌ی رایگان گوگل میت تماس‌هایی حداکثر ۲۴ ساعته می‌توانند برقرار کنند. گوگل به تماس‌های ۲۴ ساعته‌ به‌عنوان تماس نامحدود نگاه می‌کند.

این نخستین‌بار از آوریل ۲۰۲۰ (فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹) است که گوگل اضافه‌شدن محدودیت تماس به نسخه‌ی رایگان گوگل میت را عقب می‌‌اندازد. در ابتدا قرار بود در پایان سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور و مهر ۱۳۹۹) این اتفاق رخ دهد؛ اما گوگل زمان اضافه‌شدن محدودیت تماس را تا مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) تمدید کرد. 

گوگل هنوز مشخصا نگفته است چرا زمان فعال‌شدن محدودیت تماس را عقب می‌اندازد؛ بااین‌حال، ادامه‌ی برخی محدودیت‌ها در سراسر دنیا به‌‌علت دنیاگیری ویروس کرونا قطعا نقش مهمی در این تصمیم گوگل ایفا کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات