نسخه آزمایشی مرورگر اج کرومیوم برای ایکس باکس منتشر شد

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت نسخه آزمایشی اج کرومیوم را با پشتیبانی از سرویس استریم بازی گوگل استادیا برای ایکس باکس منتشر کرد.
تبلیغات

به گزارش ورج، مایکروسافت نسخه آزمایشی مرورگر اج کرومیوم را به‌صورت عمومی برای کنسول‌‌ ایکس باکس منتشر کرد. تست‌کننده‌های ایکس باکس می‌توانند این نسخه از مرورگر اج را روی ایکس باکس وان یا ایکس باکس سری ایکس و سری اس دانلود کنند. پشتیبانی از ماوس و کی‌برد هنوز به این نسخه اضافه نشده است و کار کردن با این کنترلرها به وسیله کنترلر هم چندان راحت نیست و مشکلاتی در آن دیده می‌شود.

اج کرومیوم وب‌سایت‌های مختلف را برای افرادی که می‌خواهند از کنسول خود استفاده کنند، بهبود بخشیده است. از طرف دیگر این مرورگر به واسطه پشتیبانی از کرومیوم دسترسی به سرویس استریم بازی گوگل استادیا را فراهم کرده که می‌تواند ویژگی جالبی برای گروهی از کاربران باشد.

این مرورگر سازگاری بیشتری با بازی‌های تحت وب و سرویس‌‌هایی مانند اسکایپ و دیسکورد دارد. نسخه آزمایشی این مرورگر به همان موتور همگام‌سازی اج مجهز شده است و از افزونه‌‌های مختلف و تب‌ عمودی پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت اعلام کرده  است که نسخه نهایی این مرورگر به‌زودی در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد.

مایکروسافت چند وقت پیش اعلام کرد که پشتیبانی از نسخه اول مرورگر اج که هم‌زمان با عرضه ویندوز ۱۰ منتشر شده بود را از تاریخ ۱۹ اسفند متوقف می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات