واتساپ به ویژگی حذف خودکار تصاویر ارسال‌شده مجهز خواهد شد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌ها، واتساپ به‌زودی امکان حذف خودکار تصاویر ارسال‌شده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

درحالی‌که قوانین حریم خصوصی واتساپ به موضوع داغ این روزها تبدیل شده‌ است، این پیام‌رسان قصد دارد ویژگی‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار بدهد که البته در پیام‌رسان‌های دیگر ارائه می‌شود.

به گزارش AndroidAuthority واتساپ قصد دارد ویژگی حذف خودکار تصاویر ارسال‌شده را به نسخه اندروید و iOS اضافه کند. تصاویری از این ویژگی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

مشخص کردن زمان برای خذف خودکار تصاویر
با خروج کاربر از گفت‌وگو تصاویر حذف می‌شوند
تصویری که خودکار خذف می‌شود
مشخص شدن تصویری که خودکار از بین می‌رود

این ویژگی قبلا در قسمت دایرکت اینستاگرام  ارائه شده است و کاربران می‌توانند در زمان ارسال تصویر، این ویژگی را فعال یا غیرفعال کنند. فعال ‌کردن این ویژگی باعث می‌شود تصاویری که در واتساپ ارسال می‌کنید، در اختیار افراد دیگر قرار نگیرد و پس از مدتی حذف شود. مشخص شده است که می‌توان زمانی هم برای حذف خودکار تصاویر در نظر گرفت.

گفته می‌شود این ویژگی در گروه‌های عمومی و خصوصی فعال خواهد شد. واتساپ در سال ۲۰۲۰ ویژگی حذف خودکار پیام‌های متنی را در اختیار کاربران قرار داده بود.

هنوز مشخص نیست ویژگی حذف خودکار تصاویر کی به واتساپ اضافه می‌شود؛ اما با توجه‌ به تصاویر منتشرشده، به نظر می‌رسد که این ویژگی ‌اکنون کار می‌کند و به‌زودی برای کاربران فعال خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات