Spotify HiFi امسال در دسترس همه‌ی کاربران اسپاتیفای قرار خواهد گرفت

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اسپاتیفای در سال ۲۰۲۱ پلتفرم Spotify HiFi را در اختیار تمام کاربران قرار خواهد داد. این پلتفرم از ویژگی LossLess بهره می‌برد.
تبلیغات

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، اسپاتیفای اعلام کرد پلتفرم Spotify HiFi را که از تکنیک فشرده‌سازی Lossless بهره می‌برد، در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد.

اسپاتیفای ادعا کرده است که Spotify HiFi می‌تواند کیفیت صدای CD را به همراه بیاورد. این شرکت اطلاعات بیشتری درباره این پلتفرم منتشر نکرده است. اسپاتیفای در حال‌ حاضر از OGG Vorbis روی نسخه دسکتاپ و موبایل و AAC روی نسخه وب پشتیبانی می‌کند.

اسپاتیفای چند وقتی است به تکنیک Lossless اشاره می‌کند و از سال ۲۰۱۷ این ویژگی را در اختیار برخی کاربران قرار داده  است. در حال‌ حاضر سرویس‌های مختلف از Lossless استفاده می‌کنند که از بین آن‌ها می‌توان به Tidal،اAmazon،اQuobuz و Deezer اشاره کرد.

این ویژگی روی سرویس اپل موزیک قرار ندارد و اضافه ‌شدن آن به سرویس اسپاتیفای یک تفاوت دیگر میان این دو سرویس ایجاد می‌کند.

ویژگی Lossless امسال در اختیار تمام کاربران این سرویس قرار خواهد گرفت. اسپاتیفای اعلام کرده است که این ویژگی را به‌ مرور زمان در کشورهای مختلف فعال می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات