گوگل پلی روند استقبال کاربران از اپلیکیشن‌ها را نشان می‌دهد

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
از این پس گوگل پلی نشان می‌دهد که روند استقبال از هر اپلیکیشن‌ افزایشی یا کاهشی است. این موضوع می‌تواند کاربران را به نصب اپلیکیشن‌ تشویق کند.
تبلیغات

اکثر ما دوست داریم بدانیم اپلیکیشن‌های مختلف در چه جایگاهی قرار دارند و روند استقبال کاربران دیگر از آن‌ها افزایشی است یا کاهشی. به گزارش Phone Arena، گوگل پلی این موضوع را امکان‌پذیر کرده است و با آیکون کوچکی کنار اپلیکیشن‌، روند ترند آن‌‌ را نشان می‌دهد. اگر این آیکون کوچک که شبیه فلش است، به سمت بالا متمایل باشد، یعنی آن اپلیکیشن ترند صعودی دارد و بالعکس.

البته این فلش نشان نمی‌دهد اپلیکیشن مورد نظر چه مقدار روند روبه‌رشد و چه مقدار روند روبه کاهش داشته است. برای مشاهده ترند اپلیکیشن‌ها باید وارد گوگل پلی شوید و به تب Top Charts بروید. در این قسمت می‌توانید با انتخاب چارت‌های مختلف، ترند اپلیکیشن‌های آن‌ چارت را ببینید؛ مثلا اگر دسته اپلیکیشن‌های رایگان را انتخاب کنید، سه اپلیکیشن سیگنال، تلگرام و زوم جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند. MeWe در جایگاه چهارم قرار گرفته است و کنار آیکون این اپلیکیشن، فلشی متمایل ‌به پایین مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد روند ترند آن روبه کاهش است.

اپلیکیشن تیک‌تاک در جایگاه پنجم قرار گرفته و روند استقبال از آن روبه افزایش است.

ترند اپلیکیشن‌ ها در گوگل پلی

در آخر هم این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام اپلیکیشن را نصب کنید و این ترندها فقط شما را به نصب اپلیکیشن تشویق می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات