مشوق‌های مالی هواوی برای افزایش استقبال توسعه‌دهندگان از اپ ‌گالری

شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی ابزاری برای ارائه‌ی پروموشن‌ در اپ ‌گالری معرفی و کیت تبلیغاتی این فروشگاه اپلیکیشن را بهینه کرده است تا توسعه‌دهندگان بیشتری را به آن جذب کند.
تبلیغات

هواوی قصد دارد به روش‌های مختلف توسعه‌دهندگان را به فعالیت در اپ‌ گالری ترغیب کند. یکی از جدیدترین اقدامات این شرکت ارائه مشوق‌های مالی به کسب‌وکارهای آنلاین و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ است. این شرکت ابزاری برای پروموشن عرضه و کیت تبلیغاتی اپ‌ گالری را بهینه کرده است و در ازای فعالیت در این فروشگاه اپلیکیشن، سود بیشتری به توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارهای الکترونیکی پیشنهاد می‌دهد.

هواوی اعلام کرده است که توسعه‌دهندگان اپ ‌گالری می‌توانند ۹۰ درصد سود کسب کنند؛ این رقم در اپ استور نزدیک به ۷۰ درصد است. هواوی سه پکیج مختلف در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد: اولین پکیج برای توسعه‌دهندگانی است که تازه با اپ‌گالری و HMS آشنا شده‌اند. پکیج دوم برای اپلیکیشن‌هایی است که در اپ‌گالری حاضر هستند و نیاز به تعامل بیشتری با سرویس‌های موبایل دارند و پکیج سوم مخصوص نام‌های بزرگ مانند فروشگاه‌های مختلف است.

هواوی به این موضوع اشاره کرده که روند استفاده از کیت تبلیغاتی این شرکت بسیار راحت است و کاربران تنها در ۱۵ دقیقه می‌توانند این کیت را در اپلیکیشن خود قرار دهند. روند تأیید اپلیکیشن‌ تنها یک روز طول می‌کشد و سه روز زمان می‌برد تا اپلیکیشن‌ کاملا با HMS سازگار شود.

توسعه‌دهندگانی که تصمیم می‌گیرند به اپ‌گالری اضافه شوند بین ۵ تا ۱۰ روز تبلیغات رایگان دریافت می‌کنند که هزینه روزانه آن ۲۵۰ یورو است؛ در این مدت توسعه‌دهندگان امکان ارسال اعلان خواهند داشت.

هواوی در تلاش است که اکوسیستم خود را بهبود ببخشد و افراد زیادی را به استفاده از آن سوق دهد. هنوز مشخص نیست روابط آمریکا و گوگل با هواوی خوب می‌شود یا خیر؛ اما توسعه سرویس HMS قطعا برای این شرکت و طرفداران آن قدمی بزرگ خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات