فوتوروم اپلیکیشنی برای حذف پس‌زمینه تصاویر منتشر کرد

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار اپلیکیشن فوتوروم برای iOS حال نوبت صاحبان محصولات مبتنی بر اندروید شده تا از ویژگی‌های مختلف آن برخوردار شوند.
تبلیغات

فوتوروم، استارت‌آپی فرانسوی است که روی اپلیکیشنی به همین نام برای ویرایش تصاویر کار می‌کند. اپلیکیشن فوتوروم که هم‌اکنون علاوه بر iOS برای اندروید نیز در دسترس قرار گرفته است، امکانات مختلفی ازجمله امکان حذف پس‌زمینه از تصاویر را دارد؛ البته با این تفاوت که بیشتر مراحل را هوش مصنوعی انجام می‌دهد.

درواقع اپلیکیشن فوتوروم به کاربران مبتدی اجازه می‌دهد ویرایش‌هایی حرفه‌ای را روی تصاویر مختلف اعمال کنند. علاوه بر امکان حذف پس‌زمینه تصاویر، فوتوروم به کاربران اجازه تعویض آن، اعمال فیلترهای مختلف و حتی ویرایش تصویر را می‌دهد.

مقام‌های استارتاپ فوتوروم در مورد موفقیت اپلیکیشن خود توضیح داده‌اند که فوتوروم تبدیل به ابزاری برای خرده‌فروش و فعالان در زمینه مد و پوشاک شده است. درواقع فروشندگان با اعمال ویرایش‌های مختلف روی تصاویر می‌توانند کیفیت محتوا برای شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده و همچنین محصولاتشان را با جذابیت بیشتری تبلیغ کنند. علاوه بر خرده‌فروشان، کاربران بسیاری نیز برای ویرایش تصاویرشان از فوتوروم استفاده می‌کنند.

درآمد اپلیکیشن فوتوروم از حق اشتراک‌ها است و کاربران برای استفاده از خدمات این اپلیکیشن باید ماهانه ۹/۴۹ دلار یا سالانه ۴۶/۹۹ دلار پرداخت کنند. از نظر فنی، فوتوروم از فناوری یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا سوژه‌های تصویر را از دیگری تفکیک کرده و جدا سازد. با استفاده از چنین قابلیتی، کاربر می‌تواند قسمت خاصی از تصویر را جدا ساخته و در تصویر دیگری از آن استفاده کند.

درصورتی‌که تمایل به استفاده از اپلیکیشن فوتوروم دارید می‌توانید از طریق این لینک به صفحه پلی استور (برای اندروید) و از طریق این لینک نیز به صفحه اپ استور (برای iOS) اپلیکیشن فوتوروم مراجعه کنید. در صورت استفاده از اپلیکیشن ذکرشده، نظرات خود را با دیگر اعضای زومیت در میان قرار داده و میزان رضایت خود را اعلام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات