Gboard 10.1 به همراه فونت جدید منتشر شد

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل جی برد
در Gboard 10.1 یک سری تغییرات ظاهری ایجاد شده است تا شکل و شمایل صفحه‌کلید مجازی گوگل به رابط کاربری گوشی‌های پیکسل نزدیک‌تر شود.
تبلیغات

نسخه ۱۰.۱ صفحه‌کلید مجازی گوگل در اختیار کاربرانی که در طرح آزمایشی این اپلیکیشن ثبت ‌نام کرده‌اند، قرار گرفته است. براساس گزارش‌های منتشرشده، Gboard 10.1 در مقایسه با نسخه ماه سپتامبر کوچک‌تر شده است.

به‌روزرسانی جدید این اپلیکیشن یک سری ویژگی‌های جدید پیش روی کاربران قرار داده است. یکی از این تغییرات مربوط به فونت می‌شود. فونت جدید شباهت بیشتری به Google Sans پیدا کرده است. این موضوع باعث می‌شود صفحه‌کلید مجازی گوگل شباهت بیشتری با رابط کاربری گوشی‌های پیکسل پیدا کند. فونت‌ها در نسخه‌ی جدید لبه‌های گردتری در مقایسه با قبل پیدا کرده‌اند. همچنین تغییراتی در نسخه‌های دارک و لایت این اپلیکیشن صورت گرفته است تا فونت‌ها و حروف بهتر دیده شوند.

صفحه کلید gboard
صفحه کلید جی برد گوگل
صفحه کلید جی برد

تغییراتی Gboard چندان چشمگیر نیستند و شاید برای خیلی از کاربران محسوس نباشند؛ اما گوگل سعی کرده است ظاهر این اپلیکیشن به رابط کاربری گوشی‌های پیکسل نزدیک‌تر شود. اگر می‌خواهید این به‌روزرسانی را دانلود کنید، باید در طرح آزمایشی Gboard در گوگل پلی ثبت ‌نام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات