با گوگل فوتوز برای گوشی اندروید والپیپر متغیر بسازید

یک‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
ویژگی جدید گوگل فوتوز می‌تواند تصویر والپیپر گوشی اندرویدی شما را به‎صورت تصادفی تغییر دهد.
تبلیغات

اگر گوشی اندرویدی دارید و از عکس والپیپر آن خسته شده‌اید، می‌توانید از این ویژگی جدید گوگل فوتوز استفاده کنید. ویژگی جدید گوگل فوتوز می‌تواند والپیپر گوشی را به‌صورت تصادفی از بین عکس‌هایی که گرفته‌اید، انتخاب کند و تغییر بدهد.

 در نسخه ۵٫۲۲ گوگل فوتوز اگر به قسمت والپیپرهای گوشی بروید و وارد قسمت لایو والپیپر شوید، بخشی به نام Memories مشاهده می‌کنید. زمانی که این قسمت را انتخاب کنید، گوشی والپیپرها را از قسمت Memories گوگل فوتوز دریافت می‌کند. البته این امکان را خواهید داشت که قبل از انتخاب والپیپر، تصویر را ببینید و آن را تأیید کنید.

گوگل با استفاده از یادگیری ماشین سعی می‌کند عکس‌های مناسبی برای والپیپر گوشی شما انتخاب کنید. این تصاویر سوژه‌های زیادی را در بر می‌گیرند. این عکس‌ها می‌توانند از مراسم مختلف و حتی محیط کار باشند.

گوگل فوتوز یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های گوگل است که فضای ابری رایگان و نامحدود برای ذخیره عکس‌ها و تصاویر در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ اما گوگل تصمیم گرفته است حالت رایگان این سرویس را از ژوئن سال ۲۰۲۱ تعطیل کند. این سرویس تنها ۱۵ گیگابایت فضا در اختیار کاربران قرار می‌دهد و برای داشتن فضای بیشتر باید هزینه پرداخت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات