امکان جست‌وجو براساس کلمه کلیدی به اینستاگرام اضافه شد

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام امکان جست‌وجو براساس کلمه کلیدی را دراختیار کاربران قرار داد تا پست‌ها را راحت‌تر پیدا کنند.
تبلیغات

اینستاگرام ویژگی جدیدی دراختیار کاربران قرار داده تا بتوانند براساس کلمه‌ی کلیدی جست‌وجو کنند؛ البته فعلا این ویژگی در کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا و ایرلند فعال شده است. پیش‌از‌این با استفاده از هشتگ یا حساب‌های کاربری می‌شد در اینستاگرام جست‌وجو کرد. حال اضافه‌شدن کلمه‌ی کلیدی باعث می‌شود که خیلی بهتر بتوان به محتوای مدنظر دست پیدا کرد.

اگر ازجمله افرادی هستید که می‌خواهید مخاطبان بیشتری در این شبکه‌ی اجتماعی کسب کنید، احتمالا این ویژگی جدید باعث می‌شود محتوای شما بیشتر دیده شود و مردم راحت‌تر به محتوای شما دسترسی پیدا می‌کنند و کاربران دیگر از هشتگ‌های اضافی استفاده نکنند.

سخن‌گوی اینستاگرام در گفت‌وگو با سایت The Verge اعلام کرده است که این الگوریتم جدید چند نکته را در نظر می‌گیرد. یکی زمان ارسال پست کاربر و دیگری کپشن نوشته‌شده برای عکس یا ویدئو است. اینستاگرام با استفاده از یادگیری ماشینی محتوای باکیفیت را شناسایی می‌کند تا بتواند محتوای دلخواه کاربران را نشان دهد.

ابزار جست‌وجوی جدید اینستاگرام اجازه نمی‌دهد بسیاری از واژه‌ها مانند کیوانان (تئوری توطئه) یا واکسن را انتخاب کنید. چنین محدودیت‌هایی در پلتفرم‌هایی مانند Pinterest هم دیده می‌شود. همچنین، این ابزار جست‌وجو محتوای سیاسی درباره‌ی افرادی مانند جو بایدن یا دونالد ترامپ را نشان نخواهد داد؛ اما این ابزار از پیداکردن حساب‌های کاربری رسمی این اشخاص جلوگیری نمی‌کند. جست‌وجو در اینستاگرام به علاقه‌ی عمومی و سوژه‌های عمومی براساس شیوه‌نامه اینستاگرام محدود است.

اینستاگرام اعلام کرده است که این ابزار جدید، قدرتمندترین ابزار جست‌وجوی اینستاگرام نیست؛ اما به‌مرورزمان بهتر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات