پشتیبانی از ترکپد به برنامه‌های آفیس آیپد اضافه می‌شود

سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی جدید آفیس برای آیپد، به کاربران اجازه می‌دهد با ماوس و کیبورد در آفیس پیمایش کنند.
تبلیغات

مایکروسافت امروز به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن‌ آفیس در آیپد منتشر کرد که پشتیبانی از ماوس و ترکپد را به‌ آن‌ اضافه می‌کند. اوایل سال جاری میلادی، مایکروسافت از انتشار این به‌روزرسانی سخن گفت و حالا شاهد این هستیم که کاربران آیپد می‌توانند به‌روزرسانی مربوطه را ازطریق اپ‌استور برای برنامه‌های ورد، اکسل و پاورپوینت دریافت کنند.

اگر از مجیک کیبورد اپل استفاده می‌کنید، از امروز می‌توانید با به‌روزرسانی به آخرین نسخه‌ی آفیس، با استفاده ‌از ترکپد در محیط برنامه‌های آفیس اقدام به انتخاب متن، گزینش تصویر و فونت و موارد این‌چنینی کنید.

به‌مانند سایر اپلیکیشن‌های آیپد، نشانگر ماوس در آفیس محیط‌آگاهی دارد؛ بنابراین بسته ‌به اینکه متن انتخاب می‌کنید یا درحال تغییر اندازه‌ی عکس هستید، نشانگر ماوس خود را با حالت‌های مختلف منطبق می‌کند.

آفیس روی آیپد / پشتیبانی آفیس آیپد از ترکپد

درکنار اضافه‌ شدن پشتیبانی از ماوس و ترکپد، مایکروسافت قسمت‌هایی از برنامه‌های آفیس را با عناصر فلوئنت دیزاین به‌روزرسانی کرده است تا تجربه‌ی مدرن‌تری از حیث بصری ارائه کند. برنامه‌های ورد، اکسل و پاورپوینت همگی صفحه‌ی آغاز جدیدی را میزبانی می‌کنند؛ همچنین نوار بالایی اپلیکیشن‌های یادشده به‌کلی طراحی جدیدی دارد. غول دنیای نرم‌افزار برنامه دارد تا در آینده پشتیبانی چندپرونده‌ای را درکنار بهبود زیرمنوها و پشتیبانی آفلاین از فایل‌های ذخیره‌شده در فضای ابری به اکسل اضافه کند.

اگر به‌روزرسانی یادشده هنوز برای شما دردسترس قرار نگرفته است، جای نگرانی نیست. طبق گفته‌ی مایکروسافت، این به‌روزرسانی تا پایان هفته‌ی جاری دراختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه خود را درباره‌ی برنامه‌های آفیس روی پلتفرم‌های رقیب با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید. به‌ نظر شما انتشار برنامه‌های محبوبی همچون ورد، اکسل و پارپوینت در خارج از دنیای ویندوز اقدام هوشمندانه‌ای از سوی مایکروسافت است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات