بازگشت آیکون‌های کلاسیک اینستاگرام به‌مناسبت ۱۰ سالگی این شبکه اجتماعی

سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در سالگرد ده‌سالگی اینستاگرام، می‌توان به انبوهی از آیکون‌هایی دسترسی داشت که طی یک دهه اخیر برای این اپلیکیشن مورد استفاده قرار گرفتند.
تبلیغات

اینستاگرام امروز ۱۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد. این اپلیکیشن در ۶ اکتبر سال ۲۰۱۰ منتشر شد و با فاصله بسیار کوتاهی پس از انتشار برای پلتفرم اندروید به پلتفرم iOS راه یافت تا دارندگان آیفون ۴ نیز قادر به برخورداری از امکانات ویژه اینستاگرام شوند.

حال، سران فیسبوک اعلام کرده‌اند به مناسبت ۱۰ سالگی اینستاگرام در اپلیکیشن آن سورپرایزی نهفته است که کاربران پس از یافتنشان می‌تواند آیکون این اپلیکیشن را در صفحه خانه خود تغییر دهند. در میان آیکون‌ها می‌توان به موارد مختلفی برخورد که طبیعتا برای کاربران قدیمی اینستاگرام یادآور خاطرات مختلفی هستند. یکی از آیکون‌ها، طرح پولاروید است که به مدت ۵ سال برای اپلیکیشن اینستاگرام استفاده شد.

درکنار لوگوهای مختلف می‌توان به مواردی نیز دست یافت که در جهت بزرگ‌داشت رویداد مهمی در سال، طراحی شده بودند. با آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام نه‌تنها به موارد ذکرشده دسترسی پیدا می‌کنید؛ بلکه به ویژگی‌هایی ازجمله نقشه خصوصی و آرشیوی از استوری‌های سه سال گذشته‌تان دست خواهید یافت.

برای دسترسی به ویژگی‌های ذکرشده وارد قسمت تنظیمات (Settings) موجود در اپلیکیشن شوید. سپس انگشت خود را روی صفحه‌نمایش قرار داده و به سمت پایین بکشید. با ادامه این کار، ایموجی‌‌هایی به نمایش درمی‌آیند و سپس منوی مخفی‌شده‌ای ظاهر می‌شود. در ادامه ویدیویی برای دسترسی به منوی مخفی برایتان قرار داده‌ایم.

دانلود ویدئو از آپارات

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که آیکون‌ها تا انتهای ماه اکتبر دردسترس هستند و پس از پایان مدت‌زمان ذکرشده، آیکون‌های اضافه حذف می‌شوند و تنها آیکون اصلی اپلیکیشن اینستاگرام دردسترس قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات