اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۹ تیر)

دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 8 دقیقه
معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌ هوشمند، جزو جدانشدنی زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها، بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری را برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کنیم، فایل جابه‌جا کنیم یا حتی کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن‌ها همان‌طور که می‌دانید در سه شیوه توسط توسعه‌دهندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرند. این سه شیوه عبارت‌اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید؟ همه‌ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا در مواجه با این مسئله، تنها به افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را به‌رایگان عرضه می‌کنند. بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز در اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی اندروید که امروز در تاریخ ۹ تیر رایگان شده‌اند متشکل هستند از یک بازی جذاب جنگی با گرافیک بالا که کاربر را در یک میدان جنگی قرار می‌دهد تا با کمک استراتژی‌های مختلف و اسلحه‌های متفاوت دشمن را شکست دهد و دو بازی فکری که یکی دایره لغات انگلیسی را تقویت می‌کند و دیگری با هدف تقویت قدرت تخیل کودکان طراحی شده است. این بازی‌ها به‌همراه یک برنامه‌ی آموزش زبان و برنامه‌ی شخصی‌سازی ظاهری گوشی هوشمند معرفی شده‌اند. درادامه می‌توانید این برنامه‌ها را دانلود کنید و به فهرست اپلیکیشن‌های خود اضافه کنید.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی iOS در این مجموعه شامل بازی آسفالت ۸ که پرطرفدارترین بازی مسابقات اتومبیل‌رانی گوشی همراه است و یک برنامه‌ی فیلم‌برداری سه‌بعدی با قابلیت رندرگیری لحظه‌ای و برنامه‌ی کنترل تلویزیون‌‌های هوشمند می‌شود. این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از گوشی آیفون یا تبلت آیپد نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- بازی Defense Zone 2 HD

اسکرین شات بازی Defense Zone 2 HD

بازی Defense Zone 2 HD یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سبک «دفاع از قلعه» محسوب می‌شود که در میدان جنگ رقم می‌خورد و کاربر باید با استفاده از تاکتیک‌های جنگی در مقابل دشمن به‌پیروزی دست یابد. این بازی در سه سطح متفاوت از آسان به سخت قابل اجرا است؛ بنابراین اگر فقط به‌قصد گذران وقت بازی می‌کنید، باید آن را روی حالت آسان اجرا کنید. اما، اگر قصد دارید استراتژی‌های خود را به‌چالش بکشید، حالت سخت شرایط لازم را برای شما فراهم خواهد کرد. از نقاط قوت بازی می‌توان به گرافیک  جذاب و سلاح‌های متفاوت آن اشاره کرد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دانلود کنید.

۲- بازی Puzzles for Children and Adults

اسکرین شات بازی Puzzles for Children and Adults

اپلیکیشن Puzzles for Children and Adults یک بازی فکری و معمایی از ترکیب اوریگامی، رنگ‌آمیزی و پازل‌ها است که به‌خوبی می‌تواند نقش آموزشی را برای کودکان ایفا کند یا بزرگسالان را سرگرم کند. این بازی ۱۰ دسته‌بندی مختلف دارد و در هر دسته‌بندی الگوهای متفاوت و به‌هم‌ریخته قرار گرفته‌اند. کاربر باید با تغییر زاویه‌ی نمایش الگوهای برش داده شده، تصاویر معنادار را کشف کند تا آن‌ها بلافاصله تبدیل به نقاشی شوند. این بازی می‌تواند به کودکان کمک کند قدرت تخیل و تصور خود را تقویت کنند؛ همچنین روی هوش و توانایی حرکتی آن‌ها نیز تأثیر خواهد داشت. درحال حاضر می‌توانید این بازی را از لینک زیر دریافت کنید.

۳- اپلیکیشن Paper - Icon Pack

اسکرین شات اپلیکیشن Paper - Icon Pack

اپلیکیشن Paper - Icon Pack یک برنامه‌ی شخصی‌سازی گوشی هوشمند است و به کاربر امکان می‌دهد آیکون‌های برنامه‌های نصب شده روی گوشی را به‌صورت تکه‌های پاره‌شده‌ی کاغذ در رنگ‌های مختلف به‌نمایش درآورد. این اپلیکیشن از لانچرهای مختلفی نظیر Nova یا Evie پشتیبانی می‌کند و به‌علت ماهیتی که دارد روی Go Launcher اجرا نمی‌شود. برای اجرای آیکون‌ها باید ازطریق برنامه، لانچر نصب‌شده را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید ازطریق لانچر اقدام کنید. برای دانلود و نصب این برنامه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

۴- اپلیکیشن Cherokee Syllabary

اسکرین شات اپلیکیشن Cherokee Syllabary

اپلیکیشن Cherokee Syllabary یک برنامه‌ی آموزش مقدماتی زبان چروکی است. این زبان مخصوص یکی از قبیله‌های سرخ‌پوست بومی آمریکا به‌نام چروکی‌ها است. این زبان براساس گزارش‌های یونسکو درخطر نابودی است و تعداد کمی از افراد مسلط به آن زنده مانده‌اند. یادگیری زبان چروکی بسیار دشوار است؛ زیرا این زبان تفاوت‌های اساسی با سایر زبان‌های هندی-اروپایی دارد. توسعه‌دهنده‌ی برنامه با هدف جذب زبان‌آموزان جدید آن را طراحی کرده است. درنهایت اگر علاقه دارید با آواها و کلمات زبان چروکی آشنا شوید می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۵- بازی Word Connect PRO

اسکرین شات بازی Word Connect PRO

اپلیکیشن Word Connect PRO یک بازی فکری و آموزشی است که ساختار زبانی افراد را به چالش خواهد کشید. با کمک این برنامه می‌توانید دایره لغات زبان انگلیسی خود را ارزیابی کنید و با استفاده‌ی مداوم از آن دایره لغات انگلیسی خود را تاحدی گسترش دهید. در این بازی جدولی از حروف نمایش داده می‌شود و کاربر باید حروفی که در امتداد یک خط از سمت چپ به راست، قرار دارند و واژه‌ی معناداری می‌سازند را مشخص کند. این بازی بیش‌از ۵۰۰ هزار کلمه‌ی انگلیسی درخود جای داده است و کاربر می‌تواند در حالت‌های مختلف بازی را اجرا کند تا این کلمه‌ها را کشف کند. این حالت‌ها عبارت‌اند از: ۲۴۰ ثانیه‌ای که به کاربر مدت زمان محدودی می‌دهد، ۲۵ حرکتی که محدودیت روی زمان اعمال نمی‌شود و تعداد حرکات محدود است، کلمه‌های بیشتر از ۴ حرف و.... هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- بازی Asphalt 8 - Drift Racing Game

اسکرین شات بازی Asphalt 8 - Drift Racing Game

بازی Asphalt 8 - Drift Racing Game برای مدت محدودی به‌رایگان دردسترس قرار گرفته است. این بازی با ۳۵۰ میلیون کاربر یکی از پرطرفدارترین بازی‌های حال حاضر است. آسفالت ۸ در سال ۲۰۱۵ عنوان بهترین اپلیکیشن موبایل را در MWC به‌دست آورد و در سال ۲۰۱۴ نیز عنوان بهترین بازی اتومبیل‌رانی را از آن خود کرد. این بازی بیش‌از ۲۰۰ مدل مختلف وسیله‌ی نقلیه از دوچرخه گرفته تا انواع خودرو درخود جای داده است و با گرافیک خیره‌کننده‌اش کاربر را سرگرم خواهد کرد. می‌توانید هم‌اکنون این بازی پولی رایگان شده iOS را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۲- اپلیکیشن 3DPro Camera

اسکرین شات اپلیکیشن 3DPro Camera

اپلیکیشن 3DPro Camera یک برنامه‌ی کاربردی برای ضبط ویدئوهای سه‌بعدی با گوشی‌های آیفون است. این برنامه نیازی به رندرگیری جداگانه ندارد و ویدئوها را درحین ضبط به‌صورت سه‌بعدی رندرگیری خواهد کرد و بلافاصله بعداز ضبط و ذخیره‌ی ویدئو می‌توانید آن را در تلویزیون‌های سه‌بعدی یا عینک‌های واقعیت مجازی پخش کنید. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنید.

۳- اپلیکیشن All Smart Remote Controls TV

اسکرین شات اپلیکیشن All Smart Remote Controls TV

اپلیکیشن All Smart Remote Controls TV همان‌طورکه از عنوانش می‌توان حدس زد یک برنامه برای کنترل تلویزیون‌های هوشمند ازطریق گوشی است. با کمک این برنامه می‌توانید به تلویزیون هوشمند خود متصل شوید و علاوه‌بر کنترل دستگاه تلویزیون، برنامه‌های آن را نیز اجرا کنید. این برنامه به‌صورت خودکار تلویزیون‌های هوشمند در یک شبکه‌ی اینترنت خانگی را تشخیص می‌دهد و می‌تواند به آن‌ها متصل شود. درحال حاضر این برنامه ازطریق لینک زیر دردسترس قرار گرفته است.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر قصد نصب اپلیکیشن‌ها را ندارید، حتما آن‌ها را با دانلود به فهرست برنامه‌های خود اضافه کنید. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات