اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۸ تیر)

یک‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌ هوشمند، جزو جدانشدنی زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها، بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری را برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کنیم، فایل جابه‌جا کنیم یا حتی کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن‌ها همان‌طور که می‌دانید در سه شیوه توسط توسعه‌دهندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرند. این سه شیوه عبارت‌اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید؟ همه‌ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا در مواجه با این مسئله، تنها به افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را به‌رایگان عرضه می‌کنند. بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز در اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی اندروید که امروز در تاریخ ۸ تیر رایگان شده‌اند متشکل هستند از یک بازی جذاب فکری با گرافیک مینیمال که علاوه‌بر چالش‌های ذهنی، سرعت عمل کاربر را ارزیابی خواهد کرد و سه اپلیکیشن مجموع آیکون نیز معرفی شده است تا با کمک آن‌ها بتوانید ظاهر گوشی هوشمند خود را شخصی‌سازی کنید و تجربه‌های متنوعی از رابط‌کاربری برای خود رقم بزنید.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی iOS در این مجموعه دارای یک برنامه‌ی امنیتی برای محافظت از گوشی شما دربرابر سارقان است که با تشخیص حرکت ناگهانی، صدای هشدار را پخش خواهد کرد و تنها ازطریق شناسایی اثرانگشت یا تشخیص چهره‌ی کاربر، متوقف خواهد شد. همچنین، یک برنامه برای تبدیل فایل متنی به فایل صوتی معرفی شده است و درنهایت بازی مدیریت خطوط راه‌آهن که علاوه‌بر ایجاد چالش فکری، سرعت عمل کاربر را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از گوشی آیفون یا تبلت آیپد نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن Retro Vintage Purple - Icon Pack

اسکرین شات اپلیکیشن Retro Vintage Purple - Icon Pack

اپلیکیشن Retro Vintage Purple یک برنامه‌ی شخصی‌سازی رابط‌کاربری گوشی است که با فراهم کردن آیکون‌های مختلف به کاربر امکان می‌دهد ظاهر گوشی را براساس سلیقه‌ی خود تغییر دهد. این برنامه بالغ‌بر ۲٬۴۰۰ مدل آیکون مختلف با وضوح ۱۹۲×۱۹۲ پیکسل و تصاویر پس‌زمینه‌ی با کیفیت QHD ارائه می‌کند. اگر کاربری قصد داشته باشد تغییراتی در آیکون‌ها ایجاد کند، با مراجعه به داشبورد تم می‌تواند طراحی مدنظرش را انجام دهد. برای اجرای این برنامه حتما باید لانچرهایی مثل Apex یا Nova داشته باشید. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دانلود کنید.

۲- اپلیکیشن Fledermaus - Icon Pack

اسکرین شات اپلیکیشن Fledermaus - Icon Pack

اپلیکیشن Fledermaus یک برنامه برای تغییر در ظاهر گوشی هوشمند است که با ارائه‌ی انواع آیکون‌ها جلوه‌ی متنوعی به رابط‌کاربری گوشی خواهد داد. این برنامه روی لانچرهایی ازجمله Nova، Evie و... اجرا می‌شود. بعداز نصب اپلیکیشن، زمانی‌که آن را باز کنید، فهرستی از لانچرها نمایش داده می‌شود، سپس از بین آن‌ها لانچر نصب‌شده روی گوشی خود را انتخاب کنید تا آیکون‌ها روی آن اعمال شوند. درصورتی‌که در برنامه لانچر مدنظر خود را پیدا نکردید، باید آیکون‌ها را ازطریق منوی لانچر اجرا کنید. این برنامه بیش‌از پنج هزار آیکون مختلف درخود جای داده است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید و تجربه‌ی جدیدی از کاربری را برای خود رقم بزنید. درحال حاضر ازطریق لینک زیر می‌توانید این اپلیکیشن را نصب کنید.

۳- اپلیکیشن Cuticon Hexa - Icon Pack

اسکرین شات اپلیکیشن Cuticon Hexa - Icon Pack

اپلیکیشن Cuticon Hexa دیگر برنامه‌ی شخصی‌سازی است که در این مجموعه برای شما قرار دادیم. برنامه‌ای با بیش‌از پنج هزار آیکون که هچنان به آن‌ها اضافه خواهد شد و همراه‌با بیشتر از ۳۶ عکس پس‌زمینه‌ی HD که بتوانید محیط کاربری گوشی خود را با ایجاد تنوع جذاب کنید. این اپلیکیشن از لانچرهای متفاوتی پشتیبانی می‌کند و آیکون‌های شش ضلعی خود را دراختیار شما قرار خواهد داد. می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن Device Protection - Anti Theft

اسکرین شات اپلیکیشن Device Protection - Anti Theft

اپلیکیشن Device Protection یک برنامه‌ی امنیتی است که بین اپلیکیشن‌های برتر قرار دارد. این برنامه ضدسرقت، به‌گونه‌ای طراحی شده است که حساس به حرکت باشد و با حرکت ناگهانی، آهنگ هشدار تنظیم‌شده را پخش کند. یکی از نقاط قوت برنامه، کاربرد آن بدون نیاز به اتصال اینترنت است. صدای هشداری که بلافاصله پس‌از تکان ناگهانی درمی‌آید، فقط‌وفقط ازطریق تشخیص چهره یا شناسایی اثرانگشت امکان‌پذیر خواهد بود و نمی‌توان بدون استفاده از این دو روش صدا را متوقف کرد. البته، ناگفته نماند استفاده از این اپلیکیشن نباید باعث شود که شما مراقبت از دستگاه خود را فراموش کنید. می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۲- اپلیکیشن Text To Speech - Hearit 

اسکرین شات اپلیکیشن Text to speech - Hearit

اپلیکیشن Text to speech - Hearit همان‌طورکه از عنوانش می‌توان حدس زد یک برنامه برای تبدیل فایل متنی به گفتار است. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید متون نوشته‌شده را تبدیل به فایل صوتی کنید، فقط کافی است که از صفحه‌ی کتاب عکس بگیرید تا با اسکن عکس و تشخیص متن، آن را برای شما بازخوانی کند. توسعه‌دهنده درباره‌ی زبان‌هایی که این برنامه پشتیبانی می‌کند اطلاعاتی را به‌اشتراک نگذاشته است؛ بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که برنامه‌ی Hearit فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و مناسب دانشجویان مقاطع بالاتر خواهد بود.

۳- بازی Railways

اسکرین شات بازی آیفون Railways

اپلیکیشن Railways یک بازی سرگرم‌کننده با گرافیک مینیمال است که برای مدت محدودی به‌رایگان دراختیار کاربران قرار دارد. این بازی خطوط راه‌آهن و مسافران را شبیه‌سازی کرده است و کاربر باید قطار‌ها را با استراتژی مشخصی بین مسیرها جابه‌جا کند تا مسافران را از ایستگاه‌های موجود سوار کند؛ اما قسمت دشوار بازی این است که باید مراقب باشید قطارها تصادف نکنند. برای مدیریت قطارها باید با رسیدن به ایستگاه یک ضربه روی قطار بزنید تا برای مدت کوتاهی توقف کند، قطار را بکشید تا مسیر جدید ساخته شود؛ البته مراقب باشید که مسیر را به‌سمت ایستگاهی که مسافران ایستاده‌اند، هدایت نکنید و جان مسافران را به‌خطر نیندازید. این بازی پولی رایگان شده iOS را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر قصد نصب اپلیکیشن‌ها را ندارید، حتما آن‌ها را با دانلود به فهرست برنامه‌های خود اضافه کنید. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات