کاربران فعال ماهانه اپل نیوز از ۱۲۵ میلیون نفر عبور کرد

شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیم کوک، مدیرعامل اپل، طی ارائه گزارش مالی سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ به سهام‌داران از عبور کاربران فعال ماهانه اپل نیوز از مرز ۱۲۵ میلیون نفر خبر داد.
تبلیغات

کمتر کسی فکر می‌کرد که شیوع بیماری کرونا به این صورت در نحوه زندگی مردم دنیا تأثیر بگذارد. بسیاری از مردم دست به خودقرنطینگی زده‌اند تا آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ کاهش یابد.

کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک نیز از کارکنان خود خواسته‌اند فعالیتشان را به‌صورت دورکاری ادامه دهند تا جانشان به خطر نیفتد. شرایط پیش‌آمده سبب‌شده است که توجه مردم به اخبار بیشتر شود و گویا اپل نیز این موضوع را تصدیق می‌کند.

هر روز اخبار مختلفی از بیماری کرونا و وضعیت آن در کشورهای مختلف منتشر می‌شود. گویا بسیاری از کاربران اپل نیز اخبار را از طریق اپلیکیشن اپل نیوز دنبال می‌کنند.

این آمار را تیم کوک طی کنفرانس گزارش مالی سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ منتشر کرده است. طبق گفته تیم کوک، آمار کاربران فعال ماهانه اپلیکیشن اپل نیوز از مرز ۱۲۵ میلیون نفر عبور کرده است.

در گزارش‌های تیم کوک گفته شد که درآمد به دست آمده از فروش محصولات در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته کاهش یافته است؛ اما شاهد رشد درآمد حاصل از سرویس‌های خدماتی بوده‌اند.

درآمد حاصل از ارائه سرویس‌های مختلف اپل در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ رقمی بالغ بر ۱۳/۳۵ میلیارد دلار اعلام شده است که نسبت به همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۹ با رشدی ۱/۹ میلیارد دلاری همراه بوده است.

اپل سال گذشته از نسخه‌ی پولی اپل نیوز به‌نام اپل نیوز پلاس رونمایی کرد که درواقع امکان دسترسی کاربران را به سایت‌ها و مجله‌های حق اشتراکی می‌دهد. اصولا چنین سایت‌ها و مجلاتی با دریافت مبلغی از کاربران، محتواهایشان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند؛ اما در اپل نیوز پلاس با پرداخت ماهانه ۹/۹۹ دلار امکان دستری به فهرستی بلندپایه از مجلات و رسانه‌های مختلف را خواهید داشت.

با این حال، اپل اعلام نکرده است که از رقم اعلام‌شده، چند نفر عضو سرویس اپل نیوز پلاس بوده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات