گوگل ممکن است به‌زودی برند هنگ اوت را کنار بگذارد

پنج‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد که گوگل تصمیم گرفته است برند هنگ اوت را کاملا به کنار گذاشته و دیگر از آن استفاده نکند.
تبلیغات

هنگ اوت با چالش‌های فراوانی از زمان معرفی تاکنون مواجه شد و حال به‌نظر می‌رسد که به پایان راه خود رسیده است. اوایل سال ۲۰۲۰ شاهد بودیم که اپلیکیشن هنگ اوت از دسترس خارج شد و دو اپلیکیشن جدید به‌نام هنگ اوت چت و هنگ اوت میت معرفی شدند.

با وجود رقبای قدرتمند، گوگل انتظار داشت که هنگ اوت بتواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند؛ اما گزارش‌ها نشان می‌داد که سران گوگل از نتایج برند هنگ اوت راضی نیستند و تصمیم گرفتند که اپلیکیشن اصلی را به دو اپلیکیشن هنگ اوت چت و هنگ اوت میت تقسیم کنند. هدف سران گوگل نیز از انجام چنین کاری، کمک به رشد برند هنگ اوت و افزایش میزان کاربران آن بود.

هنگ اوت چت برای کاربران عادی در نظر گرفته شد؛ اما هدف اصلی هنگ اوت میت را شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای کوچک تشکیل می‌دادند. حال مشخص شده است گوگل می‌خواهد نام برند هنگ اوت را از این دو اپلیکیشن بردارد و به‌زودی اسامی جدید آن‌ها را اعلام کند.

هنوز مشخص نیست که آیا تغییرات تنها به‌نام دو اپلیکیشن هنگ اوت چت و هنگ اوت میت ختم می‌شود یا شاهد تغییرات دیگری نیز خواهیم بود. گویا سران گوگل نیز مدتی است به این تغییرات می‌اندیشند؛ زیرا توماس کوریان، مدیرعامل گوگل کلاد و سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل، در صحبت‌های اخیر خود به‌جای هنگ میت به گوگل میت اشاره کردند.

اخیرا در صفحه پشتیبانی گوگل نیز از هنگ اوت میت نامی برده نشده و به‌جای آن از نام گوگل میت استفاده شده است. با این حساب می‌توان گفت که کارهای تغییر نام برند هنگ اوت در درون شرکت گوگل به سرعت در حال انجام است و هنگ اوت میت به گوگل میت تغییر نام داده است.

گوگل هنگ اوت میت

با این حال هنوز وضعیت هنگ اوت چت مشخص نیست و در صفحه پشتیبانی این اپلیکیشن، همچنان نام هنگ اوت چت دیده می‌شود. این تغییرات هنوز در صفحات پلی استور هردو اپلیکیشن نامبرده صورت نگرفته است و همچنین گوگل نیز رسما حذف نام برند هنگ اوت را تأیید یا رد نمی‌کند.

درحالی‌که به‌نظر می‌رسد هنگ اوت میت به گوگل میت تغییر نام خواهد داد. هنوز وضعیت هنگ اوت چت مشخص نیست و امکان دارد برند هنگ اوت به کلی حذف شده یا تنها به هنگ اوت چت محدود شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات