اپلیکیشن یکپارچه آفیس مایکروسافت برای اندروید منتشر شد

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت نسخه‌ی نهایی اپلیکیشن یکپارچه آفیس خود را برای اندروید منتشر کرد.
تبلیغات

آفیس یکپارچه (unified Office app) اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای دستگاه‌های موبایل است که در آن قابلیت‌های نرم‌افزارهای محبوب اداری ورد و پاورپوینت و اکسل به‌صورت یک‌جا ارائه می‌شود.

پس از ماه‌ها آزمایش نسخه‌ی بتای مجموعه نرم‌افزارهای آفیس به‌صورت ادغام‌شده در یک اپلیکیشن، مایکروسافت بالاخره نسخه‌ی نهایی آن را برای کاربران سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند فایل‌های ورد و پاورپوینت و اکسل را بدون نیاز به استفاده از چندین اپلیکیشن مشاهده و ویرایش کنند. مایکروسافت همچنین قابلیت‌های وان‌درایو و آفیس لنز را نیز در اپ آفیس گنجانده است.

اپلیکیشن فعلی از حالت بتا خارج شده و دردسترس تمام کاربران قرار دارد؛ اما هنوز تا کامل‌شدن و رفع نواقص فاصله دارد. به‌گزارش Android Police، نسخه‌ی فعلی اپلیکیشن برای استفاده در تبلت و کروم‌بوک‌ها بهینه نیست و نمی‌توان از آن در حالت افقی (Landscape) استفاده کرد. همچنین، هنوز زمان انتشار اپ Office Mobile برای دستگاه‌های مبتنی‌بر iOS مشخص نیست.

اپ جدید برای آن دسته از کاربران اکوسیستم مایکروسافت بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد که می‌خواهند تمامی وظایف مرتبط با نرم‌افزارهای اداری را درون یک اپلیکیشن انجام دهند. مایکروسافت و گوگل و اپل، هر سه ابزارهای ساخت پرزنتیشن و صفحه گسترده و ویرایش متن خودشان را دارند که کاربران برای استفاده از آن‌ها باید بین اپلیکیشن‌های مختلف سوییچ کنند.

درپایان، باید اشاره کنیم که می‌توانید اپ آفیس برای اندروید را از گوگل‌پلی دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات