SwiftKey مایکروسافت بیش از ۵۰۰ میلیون بار نصب شده است

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
برنامه‌ی اندرویدی صفحه‌کلید SwiftKey مایکروسافت در فروشگاه گوگل‌پلی از مرز ۵۰۰ میلیون بار دانلود و نصب گذشت.
تبلیغات

مایکروسافت برخلاف گذشته، شروع به سرمایه‌گذاری در اندروید کرده و با وجود نارضایتی برخی از هوادارین این برند، ظاهرا با کمک اندروید به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده است. این شرکت طی سال‌های اخیر، برنامه‌های باکیفیتی را در اندروید ارائه کرده و توانسته است تا نظر کاربران را به خود جلب کند. یکی از برنامه‌های مایکروسافت که محبوبیت بالایی در بین کاربران به‌دست آورده برنامه‌ی صفحه‌کلید SwiftKey است.

براساس گزارش‌های منتشر شده، برنامه‌ی صفحه‌کلید SwiftKey بیش از ۵۰۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود و نصب شده است. البته SwiftKey تنها برنامه‌ی موفق مایکروسافت در سیستم‌عامل اندروید نبوده و برنامه‌های Microsoft Office نیز سال گذشته به نقطه‌ی اوج خود رسیده‌اند و اکنون بیش از ۱ میلیارد نصب از فروشگاه Play Store گوگل دارند.

برنامه‌ی صفحه‌کلید SwiftKey

SwiftKey یکی از بهترین برنامه‌های صفحه‌کلید یا به عبارتی کیبورد است که از طریق فروشگاه Google Play در اختیار کاربران قرار گرفته است. مایکروسافت برنامه‌ی کیبورد SwiftKey را در سال ۲۰۱۶ خریداری کرد و این شرکت از آن زمان روی ویژگی‌های برنامه کار کرده و قابلیت‌ها و امکانات به‌روزی را در اختیار کاربران قرار داده است. در این میان سامسونگ، هواوی و برخی شرکت‌های دیگر، برنامه‌ی SwiftKey را طی این سال‌ها به‌صورت پیش‌نصب‌شده در محصولات خود ارائه کرده‌اند.

امتیاز برنامه‌ی SwiftKey در گوگل‌پلی ۴/۵ از ۵ است

امتیاز ۴/۵ از ۵ برنامه‌ی SwiftKey، نشان می‌دهد که هر به‌روزرسانی مایکروسافت باعث خوشنودی کاربران شده است. آیا موافقید که افزایش مشارکت مایکروسافت در اندروید، به این شرکت کمک می‌کند تا نظر کاربران را به خود جلب کند و به موفقیت بیشتری برسد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات