وبسایت جدید افزونه‌ های مرورگر Edge مبتنی بر کرومیوم با انواع افزونه‌ ها به‌ راه افتاد

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
در گذشته، وب‌سایت Insider add-ons افزونه‌های Edge را ارائه می‌کرد؛ ولی اکنون مایکروسافت وب‌سایت جدیدی برای ارائه‌ی افزونه‌های خود معرفی کرده است.
تبلیغات

در Ignite 2019، مایکروسافت تأیید کرد مرورگر Edge مبتنی‌بر کرومیوم در ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۰ دراختیار کاربران ویندوز ۱۰ قرار خواهد گرفت و مایکروسافت در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی رسمی مرورگر و وب‌سایت افزونه‌های خود است.

تاکنون وب‌سایت افزونه‌های مایکروسافت برای مرورگر اج مبتنی‌بر کرومیوم و امکان آزمایش این افزونه‌ها دراختیار کاربران اینسایدر قرار داشته است؛ اما از هم‌اکنون وب‌سایت جدید افزونه‌های این مرورگر دراختیار عموم قرار خواهد گرفت. وب‌سایت جدید افزونه‌های مایکروسافت ۱۶۲ افزونه در زمینه‌های وبلاگ‌نویسی، ابزارهای توسعه‌دهنده، سرگرمی، اخبار و هوا، عکس‌ها، ابزارهای جست‌وجو، خرید و ابزارهای اجتماعی دارد.

سایت افزونه مرورگر اج

مایکروسافت همچنین نوار جست‌وجویی برای دسترسی آسان‌تر به وب‌سایت اضافه کرده است و برخی از برنامه‌های افزودنی مانند adblockers و برنامه‌های پولی نیز مجددا در این وب‌سایت جدید ارائه شده‌اند.

مایکروسافت تلاش می‌کند Edge مبتنی‌بر کرومیوم را کاملا اصلاح‌شده دراختیار کاربران قرار دهد و مطمئن شود کاربران تجربه‌‌ی خوبی از این مرورگر خواهند داشت. وب‌سایت جدید افزونه‌های مایکروسافت نیز هم‌اکنون دراختیار کاربران قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات