نسخه رسمی برنامه AMD Radeon Software روی مایکروسافت استور قرار گرفت

یک‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نسخه‌ی رسمی AMD Radeon Software، برنامه‌ای اختصاصی برای پردازنده‌های گرافیکی AMD، به فروشگاه مایکروسافت آمد.
تبلیغات

AMD Radeon Software ازطریق فروشگاه مایکروسافت دردسترس قرار گرفته است. این رابط کاربری به کاربران امکان می‌دهد تنظیمات مختلف کارت گرافیک AMD خود را تغییر دهند و پیکربندی کنند و به بسیاری از ویژگی‌ها و گزینه‌های سه‌بعدی دسترسی داشته باشند که می‌تواند برای مصارف گیمینگ شخصی‌سازی شود. علاوه‌بر‌این، نرم‌افزار مذکور به اجرای روان‌تر برنامه‌های گرافیکی و بازی‌های رایانه‌ای کمک شایانی می‌کند.

AMD تنوع وسیعی از انواع کارت‌های گرافیک‌ را تولید می‌کند. به‌عنوان مثال، می‌توان به RX 5700 به‌عنوان یکی از اولین کارت‌های گرافیک‌ ۷ نانومتری با معماری Navi اشاره کرد. نسخه‌ی ۱۵ اینچی سرفیس لپ‌تاپ ۳ نیز که به‌تازگی در رویداد اکتبر سرفیس معرفی شده است و توانسته امتیاز تعمیرپذیری چشمگیری از iFixit کسب کند، به تراشه‌ی گرافیکی AMD مجهز است.

گفتنی است AMD Radeon Software پیش‌از‌این فقط ازطریق وب‌سایت AMD دردسترس بود؛ اما اکنون با انتشار این نرم‌افزار در فروشگاه مایکروسافت، می‌توان آن را به‌سادگی مانند دیگر برنامه‌های UWP دریافت و به‌روزرسانی کرد. قطعا این خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای برای کاربران ایرانی کارت‌های گرافیک AMD خواهد بود؛ چراکه دسترسی به این سایت برای کاربران ایرانی مقدور نیست.

دیدگاه خود را درباره‌ی AMD Radeon Software با ما و دیگر کابران زومیت به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات