معرفی ویدیویی اپلیکیشن ایزی تریدر همراه برای سرمایه‌گذاری حرفه‌ای در بورس

یک‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن‌ ایزی‌ترید همراه توسط کارگزاری مفید به‌عنوان ابزار سریع برای معامله‌گران بازار بورس به حساب می‌آید که با رویکرد نوینی و رابط کاربری متمایزی معرفی شده است.
تبلیغات

گسترش نفوذ اینترنت ثابت و موبایل در کنار افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند باعث شده تا علاوه بر انواع سامانه‌های اینترنتی، شاهد ظهور اپلیکیشن‌های متنوعی برای معامله در بورس باشیم. به احتمال زیاد با شنیدن نام بورس و سرمایه‌گذاری در این بازار جذاب، به سالنی شلوغ و افرادی پرهیاهو می‌اندیشید که با یک گوشی تلفن در دست و با فریاد در حال معامله هستند. جذابیت بورس به‌عنوان یک بازار همیشه جذاب و پرهیجان با جذابیت تکنولوژی در هم آمیخته و نتیجه‌ی آن بازاری شده که ممکن است از تصورات شما نسبت به بورس فرسنگ‌ها فاصله داشته باشد.

با وجود فعالیت بیش از ۱۰۰ کارگزاری بورس در کشور، تنها کارگزاری مفید با رویکردی نوین و توسعه‌ی سامانه ایزی‌ تریدر بر همان بستر، محصولی جدید، نوآورانه و کاربردی ارائه کرده است. ایزی‌تریدر همراه در دو نسخه‌ی iOS و اندروید در دسترس کاربران قرار گرفته است. ایزی‌تریدر همراه از چند بعد تفاوت پررنگی با سایر سامانه‌های موجود در بازار دارد که شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی را سرعت بالا در ارسال سفارش خرید و فروش عنوان کرد. در ادامه همراه باشید تا در قالب ویدئو، به معرفی مهم‌ترین قسمت‌های اپلیکیشن ایزی‌ترید همراه بپردازیم:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آیا شما از این اپلکیشن استفاده کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات